dape6 Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Har egentlig gjort meg 60-70% ferdig med bilen nå, bare glemt å laget en tråd her, men har en haug gamle bilder, så vi tar det fra starten Specs : BMW E36 320i Motor: M50B20 (Blir mest sannsynlig M50B25 til neste vinter Modell: 1992 Fargekode: Granitsilber (237) Ting som er gjort med bilen fra jeg fikk den til i dag: - M-frontfanger - M3 Speil - M Gulvmatter - M Girkule - M Seteputer - Bilstein B10 senkesett - Shortshift - AC Schnitzer Bakrutesenker - AC Schnitzer håndbrekk - 17" AC Schnitzer felger - Øyelokk (vet ikke merke) - Byttet nesten alle foringer til GS Performance foringer - Frontlykter, 4D Oneblock, Chrome, Angel Eyes fra GS - Krystall Baklykter (greide desverre å knuse det ene, så måtte bytte til vanlige M3 baklykter, men de kommer snart på plass igjen - Krystall grøftelys - 6000k Xenon i alle frontlys (nær,fjern,spredere) - DTM eksos - Sotet ruter (ikke biltema soting) - Sveiset inn M3 forsterkninger til traversfestet - Byttet hjullagerene - Nye framskjermer (rust...) - Ny Grillramme med 97 Grillen (faceliftgrillen) - Lakkert bilen - Superwhite LED i skilt og interiørlys (snart sideblink) - Byttet termostat, Coiler og bensinpumpe - Og slavepumpa til clutchen (2 ganger -.-) - Byttet interiør - Nye og bedre diskanthøyttalere fremme og bak + spiller og bass. (hvem gjør vel ikke det ?) - Laget litt custom basskasse (se bilder), funker helt ok btw + MASSE jeg ikke kommer på i farta Ting som SKAL gjøres før Rudskogen 2011: - M-sideskjørt Check - M3 GT vinge Check (må bare lakke den) - M3 GT Leppe foran (mulig det er Rieger leppe, er ikke 100% på akkurat den. Folk sier begge deler - Diffusor bak Check - Bytte alle Bremseskiver og klosser Check - LED sideblink Check - Polère den no jævli Bildene kommer fra dagen jeg fikk den, til slik den er nå Hengerfeste.. Er det ikke bare deiiilig ?? ///M-Power Montering av Xenon Angrer ikke på det kjøpet Ser på en måte 24 ganger bedre ut med M-fangeren og speilene Krystallbaklyktene.. som var på en mnd ca.. Sjipt å snurre i nedoverbakke på E39 lissom Xenon i grøftelysene, + Superbright White LED Parklys 4D OneBlock AngelEyes LED Skiltlys, kjøpt på http://www.dybvik-trading.no Har ikke photoshoppa dette bildet, de lyser bare jævli sterkt Så begynner pussingen og lakkingen... Nye framskjermer, da de gamle var litt rusta, bare litt.. Måtte ha noen bilder av anlegget før sluttbildene kom Kablene skal legges bedre opp altså, slæpp off Endelig kom AC Schnitzer felgene på Takker for Ris, Ros og Tips. Men husk, den er ikke ferdig enna!! :D
VegarV Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Gjorde seg med litt oppgraderinger:) Meget pen!
BMWsideways Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 syns det blir litt for harry med M power i front ruta.. Akkurat som når du ser vanlige golfer der det står "golf" i front ruta. Det er jo opplagt? Men fin ellers! Skal følges med her!
dape6 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Ja er egentlig litt enig med den.. Har vurdert å bytte det ut med noe annet, Som sagt, ikke ferdig ennå
hanskr Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Vart veldig bra den der i forhold til utgngspungtet Likte M-Power i ruta di eg men burde kansje hatt litt større motor under panserer
dape6 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Takker Ja, som skrevet, kommer til neste vinter
m-alpin Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Ser bra ut,tror ikke jeg har sett denne i Mandal.. Lakkere du selv?
bmwkizn Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Bilen ble skikkelig pen etter oppgraderinger og lakk Felgene utgjorde MYE ihvertfall
ZhilleN Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Bilen er ikke akkurat mpower.. passer vel bedre med mtech?? Ellers en utrolig forandring, men for all del, fjern framlyktene, dem er borti natta og litt til..
dape6 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Da ser du den nok til våren igjen Er en kompis som har lakket.. Nei vet Framlyktene forblir nok på ja, smak og behag, jeg syntes de ser mye bedre ut enn org lykter.. Takker for svar allesammen
|Ole| Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Stemmer og for att du fjerner "M-Power", sånne vindus streamere er fett på banebiler/drifting biler
dape6 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 Nei men for faen da Blir folk happy hvis jeg bytter til ///M-Technic da ? Må ha noe i frontruta.. Passer egentlig på en måte og bytte au, for må EU godkjenne den nå snart, og tror ikke stripa er så veeldig lovlig akkurat
ZhilleN Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Nei, du må ikke det, blir så uryddig med streamer, da er det heller bedre med en wunder, det ser bedre ut..
ThorU Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Begynner å komme seg nå ja! Syntes lyktene passet godt på denne bilen. Godt du fikk ordnet den skjermen ja
dape6 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Nei, du må ikke det, blir så uryddig med streamer, da er det heller bedre med en wunder, det ser bedre ut.. Mener du at jeg må fjerne stripa, og henge opp en wonderbjarne ? I såfall; Nei så fy faen om jeg skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå