dape6 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Fin bil du har der Hvordan ligger det an? Noen nye planer på gang? Beklager at jeg ikke har svart deg før nå, men har ikke sett kommentaren, hehe Takker Har jo fått på GT-Vingen da, og noen bøttestoler da :] Planer ja.. Vet ikke helt om jeg skal selge den eller lakkere den sort med pulverhvite felger .. :/ Den ligger ute til 50, og bud på 40, så er usikker.. Får hive ut noen bilder med vingen på (ser vel ikke så mye til den, men nå står den vinterparkert, så orker ikke ta noen bilder for øyeblikket)
hanskr Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 dei seta der såg veldig bra ut kva dei heiter?
///M85 Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 hva slags seter har du der, merke, pris og hvor man kan få kjøpt det fra. og kunne du tatt litt mer bilder av de..
dape6 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 dei seta der såg veldig bra ut kva dei heiter? Ja de er ikke så dumme dei Er sorte med røde sømmer, litt vonde å se på bildet. Er jo litt synd å si det, men kjøpte dem på Thorsov for 800,- stk tror jeg det var.. Men syntes de funker ganske bra Vet ikke hva de heter
BMW E36 coupe Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Hei Har lest igjennom tråden din å syns denne bilen er meget meget fin Har samme farge på min sedan, å har nesten samme planer som du har for denne Likte frontlampene veldig godt, di passer godt til fargen på bilen
dape6 Skrevet April 12, 2014 Forfatter Skrevet April 12, 2014 For dem som ikke har gått av med pensjon her inne, så har det skjedd en del med bilen (hvis noen følger med da) hehe - Bytta motor, M52B28 - Felgene har blitt lakkert pulverhvite, ble veldig fornøyd! - Og hele bilen har blitt HELFOLIERT, altså ikke lakkert.. Av meg Veldig fornøyd med det også, selv om siste bit gikk i raskeste laget, da det var fredag på overtid rett før skalldyrfestivalen, hehe Bilder kommer under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå