svartbekk Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 På tide å stenge tråden?Jeg likte igrunn felgene! Har sansen for 5-eikete felger (i mange utgaver).. +1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Syntes det er tøft at noen prøver å skille seg ut jeg. Mener å ha sett denne til salgs før, kan det stemme? Syntes jeg kjente igjen bilde av den bak med den bakluka. men stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 det var jo veldig flott krittik fra mange:) prøver ivertfall noe nytt for en gangs skyld. har hatt så mange standard og vanlige e36 e34 e30 e28 e39 ja u name it! alle med bare m-tech skrudd på en så vanlig standard bil! prøvd og gjøre en liten vri. jeg skal vere enig i det med bakluka da! den er bytta ut. står no en 320 24 ventiler i bilen. skal ned skien for motorbytte om ikke så lenge til 3.2 l og 6 trinns kasse. ALT GODKJENT HOS BILTILSYN! De som kritisere kan jo komme med noe kreativt isteden;) OG JA DET ER 18 TOMMERE SOM STÅR PÅ IKKE NOE MINDRE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå