Gå til innhold

E24 635Csi


bmwtussan
 Share

Anbefalte innlegg

Vektene i vognkortet tror jeg er målt med helium i dekka,de stemmer ikke på noen jeg har testa på vertfall...

Var ganske riktig hos meg. Blir og starte og bygge om når det blir litt varmere i været, så får vi håpe at jeg klarer og få vekta på riktig side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Har fulgt med på et sett Alpina felger som har ligget på finn.no en liten stund. De begynte med en pris på 5000.- men i dag så satte han ned prisen til 3500.- da var jeg snar og sette meg i bilen og hente de. :mrgreen:

Felgene er 8"-9"X18" så med litt spacere så tror jeg det blir meget bra på 6 serien.

ewmrzolnho2x6yctc71a.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på eu kontroll med 3 serien i går. Da ble det 2'er feil på for høy co og et slitt endeledd. Har skiftet endeleddet nå og co'en blir justert i morgen på verkstedet. (Greit og ha den eu godkjent før jeg begynner og bygge om til større motor.)

Var også innom en karosseri mann i dag for og få pris på skifting av litt karosseri deler som har litt rust. Da ble det en pris på ca 10,000.- mente han. :-?
Så da ser det ut til at jeg får kjøpe meg et skikkelig sveiseapparat og ordentlig gass flaske og gjøre jobben selv. (Har jo tross alt myyye mere som må sveises på 6 serien)

Satte også på hartge felgene, nå som de har fått ny fin lakk. :)

lzepixs7xnh0ew6nc4o9.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skifte bakplaten og de nedre delene av bakskjermene (bak bakjulene) og så har jeg to små hull i kanalen (like ved a-stolpen) og hullene etter blinklysene på forskjermene.

Blir og kjøpe meg nytt sveiseapparat og ta jobben selv. Har jo en del som må sveises på 6 serien også.

Og så har jeg en Audi 200 som jeg skal sveise inn nye V8 bakskjermer på også.

Så da blir det nok innspart mange ganger det sveiseapparatet gitt. :mrgreen:

3 Serien ble eu godkjent i dag, så da er det også på stell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hadde 6 serien på sin siste luftetur før den skal sveises/fikses opp.
Turen gikk til E30 Meet. Jeg og en kammerat var de første som kom, så vi hadde god plass og stille oss opp på.

ztwi3dk38w0vnlnqrelf.jpg


Jeg har jo hatt planer om og rive av de side skjørtene som stod på bilen en stund nå. Så nå som den ikke skal brukes mere var det bare og rive de av. Var redd det skulle være mye rust under de, men så slettes ikke så galt ut.
Litt rust er det jo, og noen hull etter noen skruer som de har brukt for og feste skjørtene som var på bilen. #-o[-X

Måtte se hvordan det ble med M-Tech skjørtene, og det blir en stor forbedring i mine øyne.

ytfh33ni6x8fuitktwh3.jpg

c90y3rao63j9sbrod5ck.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...