Gå til innhold

Angel Eyes

BMW318iE46
 Share

Anbefalte innlegg

Følger nok ikke med noe ekstra blinker glass i de der..

Du tør bestille fra street design da ? Hørt veldig mye negativt om de. Har dårlig erfaring selv også derfra.. er en egen tråd her inne om street design mener jeg.(Negativ )

By the way, jeg personelig liker best mørke lykter med de "store" angeleyes ringene : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir nok ikke mer kjøp derfra! likte BS Bildeler bedre :) vill du si at disse er " Små " angel eyes? :o

kan ikke akkurat avbestille heller vettu, men så lenge jeg får de ringene så er jeg veldig fornøyd :)

håper virkelig det følger med hvite blinklys har allerede bestilt LED baklykter ( Hvite blinklys ) og hvit sideblink...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hiver inn et spørsmål her som også har med angeleyes. håper ikke det ødlegger tråden din :)

er det mange her som kjøper ringer løst å setter i orginale lykter? hvor bra blir dette? eller kjøpe de aller fleste nye lykter?

håper du blir fornøyd med lyktene dine BMW318iE46 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri kjøpt nye ettermarkedslykter, kan være veldig uheldig med dårlig passform, og det ser jalla ut. Kjøp heller ettermonteringssett av AE og monter det selv i de originale lyktene, veldig enkelt på de fleste modeller. Chrome lykter ser virkelig ikke bra ut i mine øyne :P

Biltema selger noen greie AE til ca 500,- ellers så finner du omtrent de samme ringene (CCFL) på eBay til mellom 4-600 kr også. Ellers selger de noen gode LED AE ettermont. på www.umnitza.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at de lyktene du har bestilt også er hele med blinklys i samme ramme som hovedlykta, noe som ikke er originalt på E46 sedan. På bilen din så er blinklys separat fra hovedlykta, så tror ikke passformen på de du har bestilt er helt heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyktene kommer til og passe de, hvorvidt det originale blinklyset er løst og ikke fast i hoved lyktene spiller liten rolle, det står da ved siden av og passer da like godt, disse lyktene står på en e36 m3 jeg kjøpte i dag og de passer fint de, personlig like jeg ikke lyktenes utseende ( har de mørke ) hadde returnert dem og kjøpt innsats ringer ( ccfl )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyktene kommer til og passe de, hvorvidt det originale blinklyset er løst og ikke fast i hoved lyktene spiller liten rolle, det står da ved siden av og passer da like godt, disse lyktene står på en e36 m3 jeg kjøpte i dag og de passer fint de, personlig like jeg ikke lyktenes utseende ( har de mørke ) hadde returnert dem og kjøpt innsats ringer ( ccfl )

Men fulgte det med Hvit deksel foran blinklyset eller må jeg ha " det gode gamle " oransje ?

og ligner de på " alle de andre " AngelEyes'a som farter rundt ? :)

takk dette var virkelig nyttig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deksel? Blinklyset sitter sammen med resten av lykta di ;) Og ut i fra bildet, så får du hvitt blinklys. Jeg personlig foretrekker å ettermontere AE-ringer i orginale lykter, da dette ser mye bedre ut.. Men bra at ikke alle har samme smaken!

AE-ringer, vill det si at de er en del større enn de jeg har bestilt ( Halo ringene altså ) ? :)

Håper jeg blir fornøyd! :)

PS : Pleier det å følge med nytt glass til bilen? sliter med at det er litt uklart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AE ringer er somregel løse angel eyes ringer. de man kjøper på biltema og alle andre steder som er til E46 har en diameter på 110mm og er den mest riktige størrelsen ifølge hva som kom orginalt på bmw E39 og er den størrelsen som passer best ifølge reflektoren på en orginal E46 lykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...