Ælen Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Bilen er solgt ! Meget pen og velholdt BMW 520i. Bilen ble kjøpt i januar i fjor og etter den tid er det gjort mye med den. M-Tech pakke M5 speil Carbon front leppe Xenon i kjørelys M5 baklykter AC Schnitzer bakrutesenker Sota ruter Dobbel Eksos 19” GS-Race Editon felger(skade på en felg) 16" BBS felger på vinter med pigg Ny lakkert i fargen CarbonSwartz Nytt batteri Desember 2010 Sportsseter i alcantara delskinn med resten av interiøret i samme stoff Pioneer CD spiller med tilgang på Bluetooth og usb Kabler ligger klart for montering av sub Olje og filter bytte i November/Desember Frontrute samt viskere byttet Januar 2011 pga steinsprut! Lakkbehandling med Swissvax (Swissvax CFP og Swissvax Insignis v2) Bilen finner man i Ørland kommune utenfor Trondheim, men kan ved nærmere avtale sees i Orkanger/Trondheim området! Prisen er 90 000,- inkl reg avgift på 1 585,- Kan nå meg på Epost: erlendandre(at)hotmail.com PM eller telefon: 952 12 744 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 prisen er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 prisen er? oppdattert med pris nå. Prisen kan diskuteres da jeg har annen bil for hånden akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berget93 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Har bilen trilla langt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Veldig fin BMW! Er ikke interessert i et bytte mot min E36, med tillegg i prisen såklart? Jeg holder til på Orkanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Den har gått 265 000 ifølge Finn anonnsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Har bilen trilla langt ? ca 265000 km. Bør nesten være såppas på en 14 år gammel bil Veldig fin BMW!Er ikke interessert i et bytte mot min E36, med tillegg i prisen såklart? Jeg holder til på Orkanger. takk for det! Er hovedsakelig ikke intrisert, da jeg har en E91 for hånden som jeg planlegger å kjøpe Men du kan nå sende meg hva du tenker på PM så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Da har jeg fått tatt noen nye bilder av bilen sånn som den står idag med vinterfelger og uten carbon leppa. Har også satt ned prisen til 90 000,- inkl reg avgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 denne hadde vært noe for meg! Sunn jeg ikke har penger! MEGET pen bil! lykke til med salget! (bump) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 denne hadde vært noe for meg!Sunn jeg ikke har penger! MEGET pen bil! lykke til med salget! (bump) Takk for det (bump) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Fin bil, er fangerane lakka i bilens farge? Såg ikkje slik ut på noen av bilda:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Fin bil, er fangerane lakka i bilens farge? Såg ikkje slik ut på noen av bilda:p Fangerne er lakkert i samme farge som bilen ja, rettere sagt så er alt lakkert i samme farge bortsett fra listene som ikke er lakkert. Er noen bilder det ser ut som nedre del er mattere enn resten, men det er den altså ikke. er sikkert refleksonen fra gulvet eller noe slik som spiller inn. Bilen ble pollert opp for 2 eller 3 uker siden med maskin og Swissvax CFP som tok det som var av microswils så bilen er veldig blank og fin i lakken da den har stått lagret i dette lageret siden den gang. av voks så ble det toppet med 2 lag Swissvax Insignis v2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg