Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe så dritt! At det må være så usansynlig trangt overalt! Vet noen om det er mulig å få leid slike elefant-saker?

Skrevet

Er det mulig - når man senker travers - å støtte motoren ved hjelp av bukker eller dekk somman plasserer under giren?

Skrevet

Det går vel, men problemet er vel at det blir så mye i veien at det blir like problematisk muligens. Støtter du opp girkassa vil fortsatt motoren tippe ned i fremkant da den er tyngre der. Girkassa er noe lettere enn selve motoren. Ikke er det så mye å støtte motoren opp med heller, da du trenger plassen til å få ut bunnpanna. Du har en liten kant fremme ved triggerhjulet, men den er såpass liten at jeg ikke hadde turt å satse på den. Vanskelig å støtte opp med noe når det er den veien traversen skal.

Skrevet

Byttet bunnpanne på min 520IT uten bare ved og jekke opp bilen! Du må bare lirke bunnpanna litt så den løsner. skru av oljepickup og dra ut hele panna

Skrevet

Brian: Hadde en mistanke om det, er vel igrunn logisk..

Byttet bunnpanne på min 520IT uten bare ved og jekke opp bilen! Du må bare lirke bunnpanna litt så den løsner. skru av oljepickup og dra ut hele panna

Var dette en M50 motor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...