koll Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 Noe så dritt! At det må være så usansynlig trangt overalt! Vet noen om det er mulig å få leid slike elefant-saker?
koll Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Er det mulig - når man senker travers - å støtte motoren ved hjelp av bukker eller dekk somman plasserer under giren?
Brian Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Det går vel, men problemet er vel at det blir så mye i veien at det blir like problematisk muligens. Støtter du opp girkassa vil fortsatt motoren tippe ned i fremkant da den er tyngre der. Girkassa er noe lettere enn selve motoren. Ikke er det så mye å støtte motoren opp med heller, da du trenger plassen til å få ut bunnpanna. Du har en liten kant fremme ved triggerhjulet, men den er såpass liten at jeg ikke hadde turt å satse på den. Vanskelig å støtte opp med noe når det er den veien traversen skal.
Azeton Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 Byttet bunnpanne på min 520IT uten bare ved og jekke opp bilen! Du må bare lirke bunnpanna litt så den løsner. skru av oljepickup og dra ut hele panna
koll Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Brian: Hadde en mistanke om det, er vel igrunn logisk.. Byttet bunnpanne på min 520IT uten bare ved og jekke opp bilen! Du må bare lirke bunnpanna litt så den løsner. skru av oljepickup og dra ut hele panna Var dette en M50 motor?
koll Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 Nar du sier det, så stemmer det vel bra, at touringen ikke hadde M20 motor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå