Gå til innhold

Det knakker fra den skinna med dysene..... ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg?

M52B20

Har skrudd i mange timer nå for å bytte veiv og kamakselsensor.Da slanger og ledninger var på plass igjen var det bare å starte opp. Den gikk normalt uten ulyder osv... Kjørte ca mil og prøvde den og alt ok,og da jeg åpnet panseret kom en klakkelyd fra den brua med dysene...

Er det da noen som vet hva som kan ha skjedd og er det skadelig for motor?

#-o

Skrevet
Den lyden hadde jeg i min B28 tidligere. Lå feilkode på kamsensor. Bytta den så ble alt ok. Lyden var i dyserailen gjennom røra osv. Veldig merkelig..

Såpass ja,der var spesielt. Har satt i ny kam sensor fra Koed.

Feilsøke igjen :o

Skrevet

Det som er rart er at jeg startet opp igjen nå på kald motor,og lot den gå litt til halv varm temperatur.

Den gikk pent litt og så begynner den å banke fra dyse brua igjen.....

Skrevet
Den lyden hadde jeg i min B28 tidligere. Lå feilkode på kamsensor. Bytta den så ble alt ok. Lyden var i dyserailen gjennom røra osv. Veldig merkelig..

Jeg kjøpte uorginale sensorer fra Koed,og det var nok dumt. Har hørt at Bmw bør ha orginalt når det gjelder sensorer.

Den lyden var ikke der føre sensor bytte,så nå er orginal kamsensor fra Gs bestilt :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var den nye og orginale Siemens Kamsensoren bytta,og det ble forskjell!

Den knakker ikke lengere slik den gjorde med uorginal sensor. :wink:

Skrevet

Der ser man et eksempel på hva uorginale deler fører til.. Selvfølgelig kan orginaldeler også ha en feilproduksjon, men veldig sjeldent i forhold til uorginalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...