smaagesjo Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Hei selger min splitter nye Fuel Cell siden det ikkje blir nokka banebil på meg lell. det er ein 40 liter med AN 10 koblinger på heile, det er skum i den, er heilt strøken! har aldri vært bensin nedpå den Mvh Kristian Smågesjø kongen555@hotmail.com 48085879 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Pris og bilde/merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 kan årne med bilder i morgen:) husker ikkje merket men det kan jeg også finne ut i morgen, tenkte meg 1600+frakt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Prikk lik denne her. Er ikke noe merke på den tror jeg... Kjøpte den i uåpnet embalasje fra en bekjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 sendte mail på denna, men fekk ikkje svar, so ej kjøpte en anna en! tenkte ej kunne hente den når ej sku opp t dej ole! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå