Gjest atlis Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Har hatt ett par Skamkjørt hele gjenge, bortsett fra den siste. Aldri noe problem. Du prater jo ut om en motor du ikke vet en dritt om, jeg prater innsamlede fakta. Og erfaringer. Skambud ja, lest i en rekke tråder hva du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 er slik man handler biler. her i sør har alle m3 og kan love deg det er mange som har fått rådebank med den km standen. vet 5-6 stk de siste årene, men somsakt så spørte jeg om de var byttet, jeg skrev også at de var billige å bytte. så ser ikke problemet ditt. Selger spørr om bud, jeg kommer med bud. Det betyr ikke at jeg ikke kan gå høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rookie Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Hei, hva må gjøres med bilen ? er den godkjent m3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacooob Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Hei, hva må gjøres med bilen ? er den godkjent m3 ? bilen trenger som sagt litt arbeid utvendig, men alt av deler er her så mangler montering å lakk på litt av den. bilen er ikke gokjent med m3 motor. men den e gokjent over 1 år til, skal inn i januar neste år. medfølger orginal motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rookie Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Okei, ossen montering ? evt hvor i landet holder du til? og type org motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacooob Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 nei de er vell å sette på nye framskjermer, grill, bakluke,bakfanger.. bilen har disse delene påsatt men ej har liksom kjøpt inn slik alt skal ver fra en m3. holder til i ålesund, og den orginale motoren er en m42 318is.. stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 er delene lakkert ? eller må de lakkes ? de delene som skal byttes til m3, er de i grei stand ? kan muligens gi deg 60 ? vis du har noe mer bilder av bilen, trenger en ny bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacooob Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 mesteparten av delene er lakket, det er heilt strøkne deler, mangler tid å penger til å gjør de skjøl.. 60 blir litt lite. men som sagt så har eg registrert deg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 kan desverre ikke ji den vekk...motor å alt er veldi bra å grundi utført..følger også med orginal motor.. Da er det vel LITT feil å skrive at det er en m3. Bilbetegnelsen endres ikke ved bytte av motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacooob Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 kan desverre ikke ji den vekk...motor å alt er veldi bra å grundi utført..følger også med orginal motor.. Da er det vel LITT feil å skrive at det er en m3. Bilbetegnelsen endres ikke ved bytte av motor. Nei de jør den jo ikke, skreiv de om litt så blir alle gla.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacooob Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Bilen blir mest sannsynlig solgt på fredag... viss ikke så er den fortsatt til salgs. stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Bilen blir mest sannsynlig solgt på fredag... viss ikke så er den fortsatt til salgs.stig Bytta bort mener du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Hadde dette vært facebook bård og jacob, så hadde jeg trykt liker. Får seg en meget bra golf, ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hammershead Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 bud på 50k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 13, 2011 Share Skrevet Mars 13, 2011 bud på 50k Den er min nå, kan sikkert få kjøpe den, men 50 er heeelt uaktuellt, motoren går meget pent, og bilen er tighet og fin å kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå