gica Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Kjøpte SPLITTER lik bil som dette for 2 dager siden. Dog med manuell kasse og 25 000km mer. JEG ER STORFORNØYD!!! og jeg har hatt 7 serie...skyline....kompressor bmw...osv osv..dette er en enormt bra bil å kjøre MEN HUSK: Sjekke dette med bakluke problemene...dersom noen lys bak ikke fungerer. Glassluken ikke går ant å åpne osv så er det brudd og det er fort 5-6000,- å fikse (dette ble oppdaget dagen før jeg handlet min...så fikk heldigvis ordnet det på den!) +1 Og bremsene på denne bilen er ikke dyrt å bytte ut om dette er fikset på ett lokalt verksted. Betalte selv under 5000 kr for bytte av klosser og skiver rundt bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 har funnet denne også, er ikke mer enn 2 timer unna. skal se på den på mandag. skal sjekke att lys fungerer bak og bakluke. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26080232 er det flere ting jeg skal sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Kjøpte SPLITTER lik bil som dette for 2 dager siden. Dog med manuell kasse og 25 000km mer. JEG ER STORFORNØYD!!! og jeg har hatt 7 serie...skyline....kompressor bmw...osv osv..dette er en enormt bra bil å kjøre MEN HUSK: Sjekke dette med bakluke problemene...dersom noen lys bak ikke fungerer. Glassluken ikke går ant å åpne osv så er det brudd og det er fort 5-6000,- å fikse (dette ble oppdaget dagen før jeg handlet min...så fikk heldigvis ordnet det på den!) +1 Og bremsene på denne bilen er ikke dyrt å bytte ut om dette er fikset på ett lokalt verksted. Betalte selv under 5000 kr for bytte av klosser og skiver rundt bilen. jobber som mekaniker selv, så bremser fikser jeg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 har funnet denne også, er ikke mer enn 2 timer unna. skal se på den på mandag.skal sjekke att lys fungerer bak og bakluke. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26080232 er det flere ting jeg skal sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå