Gå til innhold

Noen som har blitt tatt for sladding på vintern?

burnout18
 Share

Anbefalte innlegg

En åpen parkeringsplass er også å betegne som offentlig vei vet du, enig i at det er et ganske firkanta system men tenk så mye bråk det hadde blitt hvis det var fritt fram for grisekjøring på alle parkeringsplasser hehe

Joda.

Det kan da ikke være så vanskelig å få lagd et forbund elns for rånere/drifting, og få til avtale med noen selskaper som har STORE parkeringsplasser etc om å få lov å arrangere ting der?

Dette har nok dessverre NBF monopol på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her jeg bor får vi lov, politiet har gitt opp! så lenge det skjer på industriområdet sier de ikke noe. biler atv osv

Skulle bare mangle! Er superlatterlig at det ikke skal være lov.. Heller det enn at en på 18-20 ikke har PEILING på hvordan bilen hans oppfører seg i en sladd? Jaja.. Gjør jo ikkenoe om noen blir skadet i trafikken, bare disse ungdommene ikke sladder på en stor åpen plass uten fare for den generelle trafikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt tatt 2 ganger, første gangen fikk jeg beskjed om at jeg slapp unna med en advarsel fordi han var i godt humør og det var jul.

Andre gangen sa de ikke noe, og jeg godtok, eller innrømte ingenting men fikk i dag brevet på bildet.. -.-

Begge gangene var på store tomme parkerings plasser.

ugjha19adud9uws80l59.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt tatt 2 ganger, første gangen fikk jeg beskjed om at jeg slapp unna med en advarsel fordi han var i godt humør og det var jul.

Andre gangen sa de ikke noe, og jeg godtok, eller innrømte ingenting men fikk i dag brevet på bildet.. -.-

Begge gangene var på store tomme parkerings plasser.

ugjha19adud9uws80l59.jpg

kan være for at du kjørte Ford :P neida, spørs vel litt hva man sier selv. bør vel iværtfall være en tanke ydmyk og gjærne si det de vil høre :P om at det var uforsvarlig og ikke skal skje igjenn osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ugjha19adud9uws80l59.jpg

Omtrent samme ordlyden i "grunnlaget" på papiret jeg fikk for seks år siden etter en noe kreativ passering av tom rundkjøring midt på natten(sladd, sivilbil parkert i nærheten proppa full av politifolk, visstnok)... men jeg fikk 5000kr som tilbudspris for at de kunne passe på førerkortet mitt i et par tre måneders tid. Var selvfølgelig et tilbud av sorten man ikke kunne diskutere dette med å ta vare på førerkortet for meg, så jeg holdt egentlig godt kjeft under det lille "avhøret" i sivilbilen. På spørsmål om jeg hadde noe som helst i det hele tatt å si for meg selv, så sa jeg det bare så enkelt at "det var glatt".

Responsen fra mr politimann var ikke akkurat noe å hoppe i taket for, jeg hadde visst vært en fare for samfunnets sikkerhet and what not. Ja, det kunne helt sikkert gått liv med og verden hadde ikke stått til påske om de ikke hadde vært der. Så godt jobbet av politiet, kjempe flott at dere bryr dere!

Men jeg trengte egentlig ikke bilen på den tiden, så boten var vel det sureste når jeg tenker meg om. Hardt liv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som om de er så strenge på slædding så lenge du holder det til parkerings plass og industri områdene, blei observert tidligere i vinter også, i full pupp rundt pumpene i Tempokrysset i Sandefjord, fikk så en telefon hjem om at neste gang går lappen, har jo blitt stoppet 2 ganger til for slædding etter det og sitter fortsatt med lappen.. Men den gangen jeg har vært mest glad for og fortsatt ha lappen er 2 dagen jeg hadde den, det var før snøen og jeg kom inn i en rund kjøring stor, fin og brei med våt asfalt, legger stumpen ut og får faens noia idet jeg ser blålys i speilet, kjører videre for og stoppe til siden med tilnærmet maks puls og kaldsvette, men så kjører politibilen bare videre. Var vist en fest det var slåssing på som de ble kalt bort til, hadde bilen full av folk jeg skulle kjøre til den festen og vi satt og jubla hele gjengen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...] Men den gangen jeg har vært mest glad for og fortsatt ha lappen er 2 dagen jeg hadde den, det var før snøen og jeg kom inn i en rund kjøring stor, fin og brei med våt asfalt, legger stumpen ut og får faens noia idet jeg ser blålys i speilet, kjører videre for og stoppe til siden med tilnærmet maks puls og kaldsvette, men så kjører politibilen bare videre. Var vist en fest det var slåssing på som de ble kalt bort til, hadde bilen full av folk jeg skulle kjøre til den festen og vi satt og jubla hele gjengen ^^

Vær snill og ro deg ned. Med så lite erfaring kan det fort gå galt. Spesielt med bilen full av folk og med andre bilister inne i bildet. Håper virkelig du forstår at dette ikke er noe man gjør i trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...