Gå til innhold

Noen som har blitt tatt for sladding på vintern?

burnout18
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk 15 000 kroner i bot for slædding i utmark.. attpåtill var det 7 til som fikk samme boten. Dette sto i VG i fjord vinter. Vi kjørte på en islagt dam ( knapt en meter dyp ) Og det går vei inn dit. Vi hadde vært der hele kvelden og kjørt opp bane på isen, grilla pølser og koste oss. Helt på slutten, når ingen kjørte, annet enn en atv som holdt på, kom politiet og blokkerte veien ut, da kommer det ut en politivalp, som tydligvis ikke hadde det så godt som barn. Han annmeldte alle, til tross for att ingen sladdet i det han kom, og boten ble somsagt på OVERDRIVENDE 15000 norske kroner.. Helt høl i hodet. Kan stå å selge Marihuana i oslo, og bli tatt 4 ganger for samme prisen. Logisk hva... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei ingard, tallene fra artikkelen jeg viste til er fra SSB i Norge og tilsvarende fra Sverige. Måten å regne ut ungdoms dødsulykkene er også godkjent av TØI.

Linken din tror jeg er kortet av, fordi jeg kom bare til en oversikt side på SSB.

Påstanden din om at norske ungdommer dør pga alkohol virker litt tynn, da jeg regner med at svensk ungdom drikker alkohol de også. At alkoholen bak rattet dreper mange ungdommer kan vi være enige om, men ikke at det er alkoholen som forklarer at det er 30% flere norske ungdommer i forhold til svenske ungdommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 15 000 kroner i bot for slædding i utmark.. attpåtill var det 7 til som fikk samme boten. Dette sto i VG i fjord vinter. Vi kjørte på en islagt dam ( knapt en meter dyp ) Og det går vei inn dit. Vi hadde vært der hele kvelden og kjørt opp bane på isen, grilla pølser og koste oss. Helt på slutten, når ingen kjørte, annet enn en atv som holdt på, kom politiet og blokkerte veien ut, da kommer det ut en politivalp, som tydligvis ikke hadde det så godt som barn. Han annmeldte alle, til tross for att ingen sladdet i det han kom, og boten ble somsagt på OVERDRIVENDE 15000 norske kroner.. Helt høl i hodet. Kan stå å selge Marihuana i oslo, og bli tatt 4 ganger for samme prisen. Logisk hva... ?

Hørtes helt hull i hodet ut, er jo bare bra man får kjøre ifra seg under kontrollerte omstendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...