brunsame Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Noen som har vert borti å moddet styring for å få mere ratt utslag her? vet at om man kjøper z3 tannstag får man kjappere rattutslag, men man får vell ikkje bedre vinkel på dekkene av den grunn? kun at man må snurre færre ganger på ratte fra fult utslag ene veien til fult utslag andre veien? Tenkte jeg skulle prøve å sveise ijen di orginale hullene i navene, og borre nye hull litt lengre fremme til styre stagene.. noen som tror det vill funke? I følge min teori vill man da få mye mer vinkel på hjulene siden tannstaget går like langt ut, men styrestagene er festet lengre fram på navet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Hvorfor vil du ha mer rattutslag ? gatebil eller drift ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Banebil som skal brukes til drifting ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Ikke flytte utover, innover. Dette er E46 M3 spindlene jeg hadde på min forje bil. Skal lage nye nå, med hullet enda mere inn. Da går felgene rett i rammevangen. Men går i bærearmene på flere biler før rammevang. Så på E46 må nye bærearmer lages. De kan du sjekke litt på først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 sa jeg utover? i tilfelle så mente jeg innover mot navet.. sån som på bildene dine yngve! ja, regna me ei må kappe å tilpasse litt for å få d til.. må vell kappe ut av skjermen også?:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Noen som vet ossen dette går på e30? blir vel subbing og dritt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Noen som vet ossen dette går på e30? blir vel subbing og dritt da? + 1 på den! Eg blei veldig nyfiken på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Ikke at jeg skjønner noe av dette, men det er jo diskutert et annet styrestag noen ganger. Et som gjør at du kan få større rattutslag. Et modifisert med større vinkel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 På E30 blir det mere ved å sette på tannstang fra E36, Z3 osv. Kan også space litt på de, da har du så det går i rammevangen på E30. Så kan man space hjulet, kjøre lav ET og smale/ lave dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 På E30 blir det mere ved å sette på tannstang fra E36, Z3 osv. Kan også space litt på de, da har du så det går i rammevangen på E30. Så kan man space hjulet, kjøre lav ET og smale/ lave dekk. Men spm er om ordninga over her funkar på E30 og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Ikke lett å lage nye hull på E30en, for der er den nesten helt inne. Jeg har fått laga et feste under på M3 E30 bein, men ikke fått testa det enda. Men ved å sette på E36 ol, og space ca 4-5 mm, da ved å lage en skive inne der man skrur inn ende leddit i tannstanga. Da får man så mye at de fleste dekk går i ramme vangen. De holder lenge, om man ikke er så god å skal kjøre baklengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Ikke lett å lage nye hull på E30en, for der er den nesten helt inne. Jeg har fått laga et feste under på M3 E30 bein, men ikke fått testa det enda.Men ved å sette på E36 ol, og space ca 4-5 mm, da ved å lage en skive inne der man skrur inn ende leddit i tannstanga. Da får man så mye at de fleste dekk går i ramme vangen. De holder lenge, om man ikke er så god å skal kjøre baklengs. Ok, får sjå kva eg gjer. Mogleg eg tar denne moddinga til neste vinter, kan ikkje få tid til alt når man er i nybegynner fasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Ikke lett å lage nye hull på E30en, for der er den nesten helt inne. Jeg har fått laga et feste under på M3 E30 bein, men ikke fått testa det enda.Men ved å sette på E36 ol, og space ca 4-5 mm, da ved å lage en skive inne der man skrur inn ende leddit i tannstanga. Da får man så mye at de fleste dekk går i ramme vangen. De holder lenge, om man ikke er så god å skal kjøre baklengs. kan du vise med bilder og forklare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Har vel prøvd å forklart, bedere greier jeg ikke. Finner ikke bilde nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Blir vell aa lage til paa denne maaten her med meg tenker jeg.. Noen snakker om aa skimse tannstaget:S har du vert borti det foer yngve? har du eventuelt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå