brunsame Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Hehe! er på jobb desverre! men hva innpress er det på bremse skiva på f.eks e46 318 forstilling i forhold til en e36 m3 3.2 ? Dette har vell du kontroll på yngve? Har liggende k.sport bremser til vanlig e36, så vill tro disse passer?
Erik_S Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 http://www.driftworks.com/forum/parts-s ... emand.html Han her kjøpte jeg tannstang-spacere av. Kan trygt anbefales Man merker STOR forskjell med det ekstra rattutslaget denne mod'n gir. Jeg kjører 195/45-16 dekk og hjulene er spacet ut til ET0...subber fortsatt pittelitt i stabstaget PS:
brunsame Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Ja, der va også ei mulighet! Da får oss sjå ka ej velge! d e no en bil uten skilt, so subba d nåkken plass so e d bære å kappe å bygge om! hehe! Får ikkje på mindre en 17 jeg pga bremsene. dvs at bare noen 17" går på!
M3 Yngve Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Er jo sånne jeg har prøvd å forklare og mener holder lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå