Bmw-X5 Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Heisann. Har fått problemet med vinduet på bakdøren på min e61 fra 2007. Hver gang jeg nå starter bilen så spretter dette vinduet opp. Svært irriterende. Kan det ha noe med lav spenning på batteriet å gjøre? Eller er det et ledningsproblem i bakdøra? Noen som har forslag til feilsøking?
Trancma Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 hadde dette problemet på en e61 på jobb for litt siden.. det var ledningsbrudd i hengslene til bakluken.. men kan også være filteret som sitter rett siden av høytaleren i taket på høyre side der ogsåå, microbryteren på bakvinduet har også vært et vanlig problem der.. bare feilsøke
pedro Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Skal være mulig å ta ut og rense microbryteren. Går det ikke eller at det ikke har noen effekt, bytt den. Desverre er det også en mulighet for kabelbrudd. Er vel noen E39 touring DIY er her. Voldsomt irriterende. Jeg vurderer nå å nappe ut en sikring hvis det hjelper? P
Bmw-X5 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 ja det kan jo virke som microbryteren. men det er jo så rart det skjer når jeg starter bilen. og hvis bilen står ulåst.
Bmw-X5 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 må man av med dekslet innvendig på bakluken for og komme til eller er det microbryteren i åpneknappen?
Bmw-X5 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 hvis det er brudd i taket? er det noen som vet om det er mye arbeid å demontere? det er 2 sikringer en på 7,5 og en på 40amp kan jeg ta ut en av de til jeg har fått det ordnet? noen som har peiling?
pedro Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Hei Min spretter også opp under kjøring og når den er ulåst. Regner med det er kabelbrudd, men skal demontere låseknappen på baklukeglasset. Problemet er å få av plastlokket. Den lille torx sett skruen som holder lokket fra å kunne dras rett ut/oppover går rundt i plasten og det er ikke lett å borre den ut pga vinkelen. Håper å få sett mer på det på tirsdag. Kjøpt nytt lokk til ca. 200. De solgte IKKE skruen løst. Da måtte jeg kjøpe HELE mekanismen Vurderer å plukke ned bakluka og lakkere den i samme slengen. Er mye styr med å ta dette ledningsproblemet ved hengselet og jeg vurderer en bilelektriker til å ta hele greien. Sikkert billigere enn å bruke merkeverksted. Som sagt: Skal være mulig å ta ut og rense microbryteren. Går det ikke eller at det ikke har noen effekt, bytt den.
Bmw-X5 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 snakket med BMW nå, han sa det var en kontakt i bakluke spolieren som garantert va komment fukt og eir på. var bare å demontere den å gjøre den ren. så skulle alt være i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå