Glennarn Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Sikkert en tråd om dette her, men jeg fant ingen som kunne gi meg ett ordentlig svar. Som sagt, igår så begynte bilen å tulle litt.. Skulle starte den så skjedde det ingenting, det klikka ikke i starteren. Men så kom den etter en stund, slik var den hele kvelden. Men idag når jeg skulle ut så skjedde det ingenting. Drev på noen timer men var helt død.. Det er strøm på batteret, det har jeg sjekka. Brukte startkabler men fortsatt like død. Kan trillstarte den , men det er igrunn jævlig kjett.. Tenkte kanskje om det var noen sikring eller ett relle på starteren ?! Hvor sitter det evt ? Bilen er en Bmw 318 94 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Setter en knapp på startrelèet ditt. Hører du ikke klikk, så går det ikke strøm gjennom releèt. Kan også være et ledningsbrudd frem til relèet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Jeg er litt dum på bmw, aldri hatt det før. Derfor folk spør vel hvis dem ikke har peiling ?! = ) Hvor sitter det startrelèet henn ? Sitter noen i motorrommet har jeg sett, men ikke med noen knapp på ?! :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Nei, det sitter ikke en knapp på relèet, det var bare et utsagn fra min side Har ikke oversikten foran meg, sikkert noen som har den, eller så kan du bare google det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Ja, finner nok alltids ut av det! : )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Finner ikke detta dumme relèt jeg altså :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Mener det sitter en egen holder for 2 eller 3 rele ved siden av sikringsboks,Skjult under et plastdeksel. Usikker på hvilket av dem men du kan måle å se hvem som får strøm (styrestrøm) når du vrir på tenninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Antar det ikke er startsperre i nøkkelen, men i tilfelle - prøvd en annen nøkkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Stemmer dt hao, har sett den boksen. Sitter 3 stk nedi der.. Men hvordan sjekker jeg om dem er hele eller ikke ? Har aldri sjekka sånt før.. Aottesen, jeg har bare en nøkkel :s Men den kan vel ikke bare dævve slik uten videre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Du kan starte med å holde en finger på releet samtidig med at du vrir på starter. Det skal da klikke i releet. Du kan avklare dette først for jeg tipper at det gjør det. Hvis det klikker i releet kan du sjekke styrestrømmen som går inn på starter. En tynn ledning med kabelsko som skal sitte fast bak på starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Jo, den kan tydeligvis det Var ute med en kamerat for å få liv i samboerens hans sin 318 (2000 mod) forrige uke. Kupévifta surra, lys i dashbord osv. osv. men starteren klikka ikke. Prøvde reservenøkkelen, og der starta den som om ingenting hadde skjedd .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Å faen Jeg som ikke har den nøkelen a gitt :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Å faen Jeg som ikke har den nøkelen a gitt :s Tror ikke det er noe problem da du ikke har startsperre på din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Nei, jeg vet ikke om det er startsperre på den eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Målte om det var strøm dit alle releèa går og det går strøm til alle de tre som er i den boksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå