Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det går sikkert strøm dit konstant, men klikker det i releet?

Du kan prøve å finne ut om det går styrestrøm på releet(den som gjør at releet slår inn). Det skal da være en kontakt der det er strøm KUN når du vrir på starter. Er det det og releet ikke klikker har du funnet feilen :)

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Satt inn nytt relè fra en annen bil jeg har stående. Da starta den. Men når jeg stoppa den fikk jeg ikke start. Så da er sikkert det releèt ødelagt også. Hvorfor spiser den opp relè ?

Skrevet

Er den tung å starte?

Har du f.eks. renset kontaktflatene nede i holderen til relèet?

Prøvd å ta ut relèet og så satt det inn igjen?

Mange muligheter her :)

Skrevet

Den starta ista.. Trur det er starteren som henger litt.. For jeg kakka på starteren ista med ett rør og da fyra den med en gang.. Går det ann å rengjøre starteren så den ikke henger igjen, eller er det lettest å kjøpe ny ? : )

Skrevet

Jeg ville sjekket om det er starteren først. Du kan sette på lys og så prøve å starte. Hvis det er starteren som henger vil du se at lysene blir svakere når du vrir på nøkkelen

Skrevet
Den starta ista.. Trur det er starteren som henger litt.. For jeg kakka på starteren ista med ett rør og da fyra den med en gang.. Går det ann å rengjøre starteren så den ikke henger igjen, eller er det lettest å kjøpe ny ? : )

Det går an å blåse den ren, men anbefaler deg å kjøpe ny da den mest sannsynlig vil ryke snart.

Dårlig kontakt er tegn på utskifting :)

Skrevet

Jeg gjorde rein en starter en gang (ford). Der tok jeg av innslaget og gjorde reint for dritt og det ble kjempebra :)

Tror det skal gå på denne starteren og jeg da :?

Skrevet

Dah skal jeg prøve å starte den med lysene på og se : )

Hvis det er starteren så får jeg ta i en ny bare, er ikke akkurat lettvint å skifte på bmw når jeg er vant med å skru på vw! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...