Gå til innhold

salg av 325ia 92 mod

jani
 Share

Anbefalte innlegg

hei godt folk :D sitter her og tenkte jeg skulle selge min 325ia 92mod cupe til fordel av ny bil. har rulla gode 240 000. er diamant svart.tak luke el og el vinduer.står noen 6.9 baki og forsterker som følger med. Har byttet vannpumpe og termostat på den. er godkjennt med 60/40 og 17",veiavgift er betalt. har også bytte intriøret med hvit skinn, er desverre små feil med den er litt rust på hjulbuene bak og bagasjeloket og høyre forskjerm. :( fått 2 park bulker på den enne baksiden desverre. er også satt på orginal fanger, fått en liten trykk på grillen så den er litt bøyd og nyrene sitter ikke optimalt : :oops: mangler også den 1 spyleren til lykta foran men tette slangen så alt funker som det skal videre :) høyre dørtrekk detter av pga klippsa er dårlige, men er ikke noe stress å fiske, og at den døra lever sitt egent liv. noen ganger får du åpnet den uten i fra og andre ganger ikke. detta høres mye ut men mest små plukk som jeg ikke har fått suret meg til pga hus kjøp og div. :( med på kjøpet kan du få med en 325 96mod motor gir og leding og hjerne(172 000km) pluss orginalt intriør..

kunne tenkt meg 35000-40000kr

har desverre ikke bilder her nå, men de kommer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...