|Ole| Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Flott bil du har henta deg!! Kor du henta den? Kunne ikkje unngå å sjå att det var TV skilt på den, det er jo her i området med meg
krtors Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Flott bil du har henta deg!! Kor du henta den? Kunne ikkje unngå å sjå att det var TV skilt på den, det er jo her i området med meg Hentet den i Vik, Sogn og Fjordane.
tarjei bmw Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 gi meg ein lyd da du vil selge den, så kommer jeg å henter den på dagen!! hehe
krtors Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Idag har vi montert M3 motor og forstilling Bilder:
|Ole| Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Flott bil du har henta deg!! Kor du henta den? Kunne ikkje unngå å sjå att det var TV skilt på den, det er jo her i området med meg Hentet den i Vik, Sogn og Fjordane. Ahaa Er ikkje langt herifra, navn?
bmwkizn Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Svært som du står på da mann? Ingen mangel på pågangsmot ser jeg
Gjest atlis Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Hva skal du gjøre med EWS'en? moro prosjekt
krtors Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Flott bil du har henta deg!! Kor du henta den? Kunne ikkje unngå å sjå att det var TV skilt på den, det er jo her i området med meg Hentet den i Vik, Sogn og Fjordane. Ahaa Er ikkje langt herifra, navn? Han eg kjøpte bilen av kaller seg for tarjei bmw her inne
krtors Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Hva skal du gjøre med EWS'en? moro prosjekt Hjernen skal omprogrammeres
poison_4 Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 utrolig pen bil du har fått deg. blir bra dette her:D liker instillingen me at det første du gjør me den er og sette m3 motor i den;)
sberget Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 veldig fin bil! blir jævlig bra dette ser det ut til! Følger med
BMW_320icoupe Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Blir bra, men skulle vasket og tatt rusten i motorrommet pluss lakket det matt svart før du heiv inn motoren:)
bergeee Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 ja syntes du skulle lakert motor rommet når du først hadde alt ute derfra:P ellers helt konge proskjekt;)
krtors Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 ja syntes du skulle lakert motor rommet når du først hadde alt ute derfra:P ellers helt konge proskjekt;) Lakkere motorrommet får vi ta neste vinter
krtors Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Nå er det ikke så mye som blir gjort i garasjen, venter på deler. De skal komme rett over helga så satser på en oppdatering då
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå