stianw Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 er det ews på 3.0en då? er det ikkje bare 3,2 det då?
krtors Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Da var det på tide med en liten oppdatering Har fått gjort følgende i dag: - Tatt ned tanken - Byttet bremserør bak Slenger ved noen bilder også:
turbo1991 Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Sikla selv etter denne bilen, blir enda grommere nå med M3 motor og understell
krtors Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Har blitt litt skruing ikveld og Handbrekket er klart: Montert M3 gasswire: Eksosen er på plass:
poison_4 Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 sykt bra:D stå på videre:D er vell ikke lenge til oppstart no?
|Ole| Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Eg er super imponert over pågangsmot og framgang!! Sånne tråder er gøy å følge med på!!
krtors Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 sykt bra:D stå på videre:D er vell ikke lenge til oppstart no? Det blir nok en liten stund til oppstart, det er EWS II på denne... Hjernen skal omprogrammeres av Finnvik Bil. Vurderer å skaffe meg et annet ledningsnett til motoren, det som står på nå stammer fra Engelsk bil. Så er nok lettere å bare bytte hele ledningsnettet fra en venstrestyrt bil, enn å begynne å rote i det som står i.
krtors Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Eg er super imponert over pågangsmot og framgang!! Sånne tråder er gøy å følge med på!! Kjekt med hyggelige tilbakemeldinger
Tor ///Magne Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 "kom arbeidslyst å treng deg på her skal du motstand finne!!"
andre-bmw Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Spendene prosjekt du har der Liker fargen ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå