Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må jo kjøpe ekspansjonstank braketter, og strømterminalholder osv. Blir ikke ryddig sånn der..

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Du må jo kjøpe ekspansjonstank braketter, og strømterminalholder osv. Blir ikke ryddig sånn der..

Det kommer, er bare midlertidig :)

Skrevet
blir bra detta ;) ti du ska hiva skilter på den ? går den nåko bedre enn kjetil sin ?:P

Det er skilter på den :)

Me får setta dei opp mot kvarandre i helgå :) Skal være 345hk på blyfri 98 på min nå. :twisted:

Skrevet
blir bra detta ;) ti du ska hiva skilter på den ? går den nåko bedre enn kjetil sin ?:P

Det er skilter på den :)

Me får setta dei opp mot kvarandre i helgå :) Skal være 345hk på blyfri 98 på min nå. :twisted:

345hk med chip kan du bare glemme, kanskje du har 321.. For å få 345 bør du nok bytte kammer og få på carboninnsug..

Bilen ser veldig pen ut, men du må flytte strømterminalen til siden, så får du plass til ekspansjonstanken der den skal stå.

Skrevet

Den effektøkningen ville jeg tatt med en klype salt ihvertfall :P Jeg kjørte min 3.2l m3 både med og uten chip.. Og skal jeg være ærlig.. Så merka jeg bortimot ingen forskjell :P

Skrevet
Den effektøkningen ville jeg tatt med en klype salt ihvertfall :P Jeg kjørte min 3.2l m3 både med og uten chip.. Og skal jeg være ærlig.. Så merka jeg bortimot ingen forskjell :P

I tillegg er det jo heller skjelden 3,2 faktisk har 321hk..

• 2 months later...
Skrevet
helt rå bil :D

Smyger meg rundt i vikedal hver helg jeg er der, men ser aldri bilen din!:) hvor bor du? hehe

Bor i byggefelte over campingen, holder på og overhaler vanosen for øyeblikket. Så den er ikke god å se :)

• 1 month later...
Skrevet
helt rå bil :D

Smyger meg rundt i vikedal hver helg jeg er der, men ser aldri bilen din!:) hvor bor du? hehe

Bor i byggefelte over campingen, holder på og overhaler vanosen for øyeblikket. Så den er ikke god å se :)

der hadde jeg sett bilen :)

utrolig flott bil, og for en lyd!:D

• 1 month later...
Skrevet
Fikk tlf fra din far idag ang lakken på bilen, håper det ordner seg:) Ps: hive ut noen flere bilder:)

Ja, voldsomt så han styrer på :)

Skal legge ut bilder når skaden er fikset! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...