Gjest atlis Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 Du må jo kjøpe ekspansjonstank braketter, og strømterminalholder osv. Blir ikke ryddig sånn der..
haraldsenracing Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 blir bra detta ti du ska hiva skilter på den ? går den nåko bedre enn kjetil sin ?
krtors Skrevet April 8, 2011 Forfatter Skrevet April 8, 2011 Du må jo kjøpe ekspansjonstank braketter, og strømterminalholder osv. Blir ikke ryddig sånn der.. Det kommer, er bare midlertidig
krtors Skrevet April 8, 2011 Forfatter Skrevet April 8, 2011 blir bra detta ti du ska hiva skilter på den ? går den nåko bedre enn kjetil sin ? Det er skilter på den Me får setta dei opp mot kvarandre i helgå Skal være 345hk på blyfri 98 på min nå.
bård Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 blir bra detta ti du ska hiva skilter på den ? går den nåko bedre enn kjetil sin ? Det er skilter på den Me får setta dei opp mot kvarandre i helgå Skal være 345hk på blyfri 98 på min nå. 345hk med chip kan du bare glemme, kanskje du har 321.. For å få 345 bør du nok bytte kammer og få på carboninnsug.. Bilen ser veldig pen ut, men du må flytte strømterminalen til siden, så får du plass til ekspansjonstanken der den skal stå.
krtors Skrevet April 8, 2011 Forfatter Skrevet April 8, 2011 Det var det jeg fikk høre av han som chippa den, jeg vet jo at chip har liten eller ingen betydning...
Wendel Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Den effektøkningen ville jeg tatt med en klype salt ihvertfall Jeg kjørte min 3.2l m3 både med og uten chip.. Og skal jeg være ærlig.. Så merka jeg bortimot ingen forskjell
bård Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 Den effektøkningen ville jeg tatt med en klype salt ihvertfall Jeg kjørte min 3.2l m3 både med og uten chip.. Og skal jeg være ærlig.. Så merka jeg bortimot ingen forskjell I tillegg er det jo heller skjelden 3,2 faktisk har 321hk..
baremats91 Skrevet April 8, 2011 Skrevet April 8, 2011 rå bil, men liker ikke løsningen med det filteret ditt, få det lenger bort fra lmm også sett opp en vegg så du slipper å få varmluft fra motoren
thomascr Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 helt rå bil Smyger meg rundt i vikedal hver helg jeg er der, men ser aldri bilen din! hvor bor du? hehe
krtors Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 helt rå bil Smyger meg rundt i vikedal hver helg jeg er der, men ser aldri bilen din! hvor bor du? hehe Bor i byggefelte over campingen, holder på og overhaler vanosen for øyeblikket. Så den er ikke god å se
thomascr Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 helt rå bil Smyger meg rundt i vikedal hver helg jeg er der, men ser aldri bilen din! hvor bor du? hehe Bor i byggefelte over campingen, holder på og overhaler vanosen for øyeblikket. Så den er ikke god å se der hadde jeg sett bilen utrolig flott bil, og for en lyd!
BMW_320icoupe Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Fikk tlf fra din far idag ang lakken på bilen, håper det ordner seg:) Ps: hive ut noen flere bilder:)
krtors Skrevet September 13, 2011 Forfatter Skrevet September 13, 2011 Fikk tlf fra din far idag ang lakken på bilen, håper det ordner seg:) Ps: hive ut noen flere bilder:) Ja, voldsomt så han styrer på Skal legge ut bilder når skaden er fikset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå