SteffenKnudsen Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Heisann. Har en 90mod 525ia som jeg har hatt noen elektriske problemer med i det siste. Nylig erfarte jeg at vindusviskerne, cd-spilleren, interiørlys, og el. rutene foran fungerer når de vil, altså de fungerer bare av og til. Lurte på om de kanskje går på samme rele siden de slutter å fungere samtidig, og isåfall hvor dette releet kan være? Er ikke helt kjempegod når det kommer til elekronikk i biler, så bare kom med andre løsninger på problemet hvis dere har noen Opplever også noen ganger at der jeg ser hvilket gir bilen står i, og hvilket program den er i (park/drive, economy/sport) blir borte, og det resulterer i at bilen går veldig dårlig, må gi full gass for at den skal gå framover Det blir som regel borte med at jeg stopper bilen og lar den stå noen sekunder + at speedometeret datt plutselig ut en dag, og kommer og går som det vil kanskje en føler som er gåen/ dårlig kontakt et sted? :S vet at han jeg kjøpte bilen hos var en dårlig hobbyelektriker, så det kan nok ha noe med det å gjøre.. Hadde vært flott å få noen svar på disse spørsmålene, føler meg litt hjelpesløs uten vindusviskere på vinteren Så føl dere fri til å komme med ideer Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Det første tror jeg er bare en sikringsfeil ettersom det er flere ting på en gang Du skriver at du må gi mye gass for at bilen skal gå er fordi gearkassen går i nødmodus. Her er en link til en nyere bil da, men stort sett det samme viewtopic.php?f=1&t=163114&hilit=nullstille+automat Speedometeret er det nok ukontakt et sted bak det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå