Egil-s Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Hei. Jeg kjøpte et effektanlegg (2x dobble endestusser) av en kar på forumet her. Det hadde stått på en 330i, og det ble sagt at det passet 320i. Jeg har da 2,2l 170hk versjonen. Jeg skulle prøve å montere det idag, og da så jeg at det er ikke noen skjøt på mitt originale eksosanlegg, der hvor det er skjøt på effektanlegget. Det går jo an å bare kappe det originale og smette effektanlegget på, men vil helst ha mulighet til å kunne sette på det originale igjen. Finnes det å få kjøpt det som mangler mellom?
henry Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Dette er nok (som mange andre effektpotter) tiltenkt å kappa av det orginale og skjøte inn den nye. Om det er mulig å få kjøp en en rørdel som går fra effektpotten din og frem til første skjøt skal jeg ikke si for sikkert at ikke finnes, men jeg har hverfall ikke sett det før. Andre får korrigere meg om jeg tar feil.
SweetBMW Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Det originale anlegget er helt. Det må kappes og skjøtes på for at det skal funke Det du kan gjøre er jo å kappe av flensen på effektanleget og skjøte sammen med sånne rørklemmer? Bare å stikke til svendsen eksos eller noen som driver med slikt og si det skal skjøtes med klemmer funker fint, det er det jeg har tenkt gjøra med mitt. Mulig du må ha en overgang da da orignale anlegget er 2,25" mens fleste effektanleg er 2,5"
Egil-s Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Jaja, da er det vel bare å kappe da. Jeg må på biltilsynet å få godkjent senkesettet før jeg eu-godkjenner bilen til sommeren, de sier vel ikke noe på effektanlegg?
SweetBMW Skrevet Januar 23, 2011 Skrevet Januar 23, 2011 Njjjjaaaa om lyden ikke er FOR ille så tror je gikke det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå