Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Morty da, her nytter det ikke med unnskyldninger. Elementert at den er svensk når det er snakk om 204hk 535 :wink:

Som jeg sku´sagt det sjøl, er man interisert så er man interisert.........

Skrevet

har sjekket litt rundt og funnet ut att d blir restaurering og oppgradering av org motorn, bilen blir hentet på søndag:D

noen som vet hva som er forskjel på en "svensk" M535I 204hk og en norsk 218hk bare prog eller no?

Skrevet

Er egr på de svenske bilene. Andre eksosmanifoilder som har noe rør-opplegg på seg. Jeg trodde ikke de hadde kat på de svenske vognene. Mener det er lav komp motoren som fikk det, altså den 185hk det var snakk om tidligere her. Uansett 204 eller 218hk er nok ikke forskjellen så stor i praksis :)

Egr og annen hjerne skal være hele forskjellen.

Skrevet

Tror du gjør ett godt kjøp der. Så denne annonsen, og vurderte den sterkt. ;) Hvor vil så denne havne i verden?

Ser at annonsen er slettet nå, men hvis du gir meg det svenske regnr, så kan jeg grave frem utstyrslista til deg hvis du vil.

Skrevet

denne står nå i garasje på skarnes:D tror ikke d var d verste kjøpet jeg gjort nei, hsker ikke det svenske nr,e i farten er på kontoret nå, skaffer deg dette nårr jeg kommer hjem:)

litt små rust er det på den men ikke så ille mye, skal få lagt inn noe bilder når jeg får revet den fra hverandre, nå står fruens skoda superb for tur med girkasse som blitt stein knuseri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...