heineoen Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Hei! Monterte i går ett xenon fjernlys kitt på bilen min. Bmw E46 Sedan 2001 Dette funket dog bra, men fikk andre problemer. Når jeg kun kjører nærlys blinker det en gang ca vært 30sek. Hører ett lite bzz (rele lyd) fra venstre side inne i coupen når der blinker (sikringsskapet?). Når jeg switcher fra fjernlys til nærlys blinker nærlyset en gang. Når jeg har på fjernlys det vill si org nærlys xenon og ettermonterte fjernlys xenon er det stabilt hele tiden. (Begge står på) Se video for eksempel Part 1: Part 2: Hjelp
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Du må få skaffet deg en slik en: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2-x-HID-Xenon-Warning-Decoder-Error-Canceller-Capacitor-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2c568936c5QQitemZ190430394053QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
heineoen Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Takk! Har du erfart det samme som meg og løst det med denne? "Stop your after market HID lights flickering " Er jo ikke de ettermonterte xenon lysene som blinker. Skal disse såfall kobles på nær eller fj. lyset?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Er check-control som er inne for å teste langlysene dine og dette resulterer i blinking i nærlysene. Ville ikke kjørt for lenge slik da dette faktisk kan ødelegge lysmodulen din. Jeg opplevde dette selv og kjøpte inn et slikt sett og ble kvitt problemene.
heineoen Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Okey takk, dette er til stor hjelp! Men skal denne kobles i fjernlyset eller nærlyset? Det er jo faktisk det som blinker.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Denne må kobles mellom den opprinnelige kontakten til pæra og ballasteren.
CBredal Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 Heisann! Jeg tror jeg har akkurat samme problemet. Nærlysene blinker 4 ganger med ca 30 sek mellomrom. Dette skjer akkurat idet jeg slår av xenonlysene. Vil dette fikse problemet, og fungere vedvarende uten å være skadelig for noen andre komponenter på noen måte?
rekorden Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Det skal vel også være mulig å slå av check control på langlysene, men jeg anbefaler å kjøpe inn settet fra ebay istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå