Bmw98. Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Hei. har en BMW 318I 98mod såm har gått ca 183000.' Det kakker nesten som "klonking" i motoren, alt funker som det skall men det kakker noe VEEldig på tomgang og noen ganger er det helt bort ca 10secunder åsså kommer det igjenn i 10 sec, sånn på og av heletiden er dette vanli ventilkakk elr er det noen me erfaring såm kan si noe annet?
PenguiN- Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 På tomgang kan utløser lageret kakke VELDIG om det er slitt. Er clutchen bra ?
Bmw98. Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 clutchen fungerer etter mitt skjønn bra ja..!
Bmw98. Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 hvor mye jobb er det å fixe dette da evt koste mye å skifte på værksted?
PenguiN- Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 Forsvinner l/ minsker yden når du trykker inn clutchen? hvis ja så er utløser lageret gåent (vanlig)...er samme arbeid som når man skifter clutch..så anbefaler at du skifter hele greia med det samme du først holder på! kanskje 6-7 000,- inkl clutch og alt på ett billig verksted..!
Bmw98. Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 Ok. har faktisk ikke testet men skall gjøre det nå..
Bmw98. Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 ingen forskjell i det heletatt med å tråkke in clutchen..noen ganger kakker det lite noen ganger kakker det mye å noen ganger kakker det ikke i heletatt.. det er sånn på og av
Bmw98. Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 ok, Hvordan kan jeg sjekke om det er dårlig oljetrykk?
Bmw98. Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 å bruker omtrent den dyreste castrol olje som er og få. tenkte jeg måtte prøve det men nesten ikke noe forskjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå