KalMar Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 slitt hvaforrnO??? kamaksel,ventil løftere og resten av gjengen oppi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw98. Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 med andre ord.. ventilkakk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 kjøp en komplett mottor eller bil av meg 316 98 mod kun kjørt 126.000 med dokumentert km stand! mottor er i bilen fremdeles! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 når du ruser den forskjell opp å ned på turtallet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw98. Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 nårr jeg ruser den så kommer kakkingen bort. på ca 2 - 2,5. det er 0 feil me bilen min bortsett fra dette så den beholder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw98. Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 det var hydr.ventilløftere. skiftet å alt er topp;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 slitte ventilløftere/vipparmer. Men ventiltikking kommer ikke og går som det passer den, ventiltikking er der så lenge motoren går. Følger klakkelyden turtallet? har du mulighet for å filme det, og legge ut her, lettere å gi deg svar da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 tror prob er løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 haha, så ikke at det var side 2 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå