dav-a Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Da har jeg meldt meg som medlem, og håper jeg snart er fullverdig medlem i bmwccn Mest sannsynlig kommer jeg med E46 om jeg ikke drar på Gatebil 29.Jan.11. Mest lyst til å dra til Gardemoen fordi det er så nærme. Fullt mulig at jeg også kan få med Kjetil som har E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 hmm....stor nok plass for å la sjuern min ligge sidelengs der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Mulig vi kommer med E36n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Hadde vært morsomt å være med på dette, men jeg har aldri vært på gardermoen raceway. Kan noen linke til google maps eller lignende så jeg kan se hvor det er? Er det nærme så er det kanskje verdt en tur edit: Noen som har bilder/filmer fra tidligere events? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 blir det noe "rescue" bil der, vis noen kjører ut ellnoe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Om jeg kommer så kjører jeg 325ix, har tau i bagasjerommet ahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 vurderer å ta meg turen, men veit ikke åkke bil jeg skal ta, har en 4x4 som brukes som "rescue" vis noen treng hjelp, eller om jeg tar med e36`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Hadde vært morsomt å være med på dette, men jeg har aldri vært på gardermoen raceway.Kan noen linke til google maps eller lignende så jeg kan se hvor det er? Er det nærme så er det kanskje verdt en tur edit: Noen som har bilder/filmer fra tidligere events? Søk på øst avd både på bimmers.no og http://www.bmwccn.no/nor så finner du mye film og bilder. VEIBESKRIVELSE: E6 sydfra -Følg E6 videre nordover ca. 1 km etter avkjøring til Oslo Lufthavn. -Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”. -Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km. -Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” E6 nordfra -Følg skilter mot ”Militær Flystasjon” gjennom 2 rundkjøringer, 1 stort kryss + 1 T-kryss. -avkjøring til venstre skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Hønefoss -Kjør gjennom Nannestad og følg skilter mot ”Militær Flystasjon” -Kjør rett forbi innkjøring til Flystasjon -Etter ca. 5 km, kjør til høyre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Oslo Lufthavn -Kjør gjennom lufthavnens sentralområde eller følg skilt mot Nannestad og Hønefoss. -Følg skilting mot ”Sand” i stor rundkjøring. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Vilberg” -Etter ca. 2 km, kjør rett gjennom rundkjøring -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Fra Kongsvinger over Jessheim -Følg skilting mot E6, Hamar, Lillehammer -Følg skilter til ”Gardermoen Næringspark”. -Kjør rett igjennom Gardermoen Næringspark (McDonalds til høyre) og videre ca. 1 km. -Kjør til høyre i rundkjøring, skiltet mot ”Lie”. -Etter ca. 3 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Militær Flystasjon”. -Etter ca. 2 km, kjør til venstre, skiltet mot ”Raceway” og ”Motorpark” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 blir det noe "rescue" bil der, vis noen kjører ut ellnoe? Aldri hatt behov for det tidligere, kun brukt egne biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Må være medlem av BMWCCN? edit: 400 for ikke medlemmer ser jeg.. Er det frikjøring, eller heat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Amcar International Raceway, Ringbanen, Blikkvegen, 2050 Jessheim Fikk opp dette etter litt søking på google maps. Er dette samme sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Er ikke vanskelig å finne frem i det hele tatt Bare følg det som står ovenfor, så kan du ikke kjøre feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 det blir satt opp kjegler på banen .det er snø føre der.det er blitt måkt der for ikke så lenge siden .hvi kjører ss2 .vanlig vinter dekk tilatt .ikke rally pigg det er melt fint vær med noe minus grader så møtt opp ta med unger. naboen dama .kjæresten kompiser osv fyll opp bilen mvh rune styret avd øst det er kjøre trening du behøver ikke å være bmwccn medlemm men ved stor på gang så går medlemer foran .tror ikke det bli noe problem på søndag ja det er riktig addresse .er bra skilta ditt du kan ikke kjøre feil ring meg hvis dere ikke finer fram 99624355 mvh rune teien for øst styret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Vi sammles på gardermoen raceway kl 12, For litt kjøring denne vintern også. 300 for kjøring hele dagen. Ispigg ikke tillatt. Ikke medlemmer 400 ja det stemmer se over 300 for medlemer og 4oo ikke medlemer ta med medlems kort i bmwccn hvis du er det. er ikke alle hvi kjenner av medlemer så går det enklerer ved bet og reg på søndag , hvis det noe skulle kjøre ut osv så har hvi styret sleppe tau og spade tror også det komer en med fire hjuls trekker x5 og vi i styret har svart belte i å grave ut og få løs biler . mvh rune øst styret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Kjøres det en og en, eller frikjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå