Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir sikkert bra dette, men er det JDM performance i norge du kjøpte dette kittet fra?

Blir spennende å se med turbo på om du skal ha lavt montert turbo på denne med oljeretur så langt oppe. Har aldri sett en manifold som har turbo så høyt oppe :)

Skrevet
Blir sikkert bra dette, men er det JDM performance i norge du kjøpte dette kittet fra?

Blir spennende å se med turbo på om du skal ha lavt montert turbo på denne med oljeretur så langt oppe. Har aldri sett en manifold som har turbo så høyt oppe :)

ja, fra norge ja. men delene kom alikavell fra kina.. så tok sin tid.

håper jo selvfølgelig å få til toppmontert, har en turbon´manifold til overs.. er mye penere :D og ikke minst enklere å følge med om det skulle bli svetting/lekkarsje..

Skrevet
Går ut ifra du har satt returen i blokka på det ene bildet. Hvordan blir det ettersom turboen er nede? Blir ikke det litt høyt?

det stemmer. nei, det blir perfekt med grenrøret mitt, turboen sitter rimelig høyt. blir en fin "nedoveerbakke" :D

har en ekstra turbomanifold som jeg skal prøve og modde for toppmontert. får se om jeg får det til, sinnsykt trang framme i disse bilene :evil:

Ok. Da er det jo ikke noe sak. Hvilket grenrør er det? Ettersom den sitter så høyt oppe.

Skrevet
Går ut ifra du har satt returen i blokka på det ene bildet. Hvordan blir det ettersom turboen er nede? Blir ikke det litt høyt?

det stemmer. nei, det blir perfekt med grenrøret mitt, turboen sitter rimelig høyt. blir en fin "nedoveerbakke" :D

har en ekstra turbomanifold som jeg skal prøve og modde for toppmontert. får se om jeg får det til, sinnsykt trang framme i disse bilene :evil:

Ok. Da er det jo ikke noe sak. Hvilket grenrør er det? Ettersom den sitter så høyt oppe.

husker ikek om det var noe spesielt navn på dette? er vell kinarør.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...