Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det:) skal vel dra strikken litt lenger tror jeg. Ting kommer til og se litt anderlede ut på den nye. Du har crower i din og ja? Di ser sykt kraftige ut. Hadde pauter i min før. Men bare med og se og kjenne på så ser crower rådene sterkere ut.:) neste uke blir det bestil ett lass med deler ser det ut for. Gleder meg som en liten unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at Geir Haugen sitter å kalkulerer egenandelen ved innsending av Dynapacken til reparasjon allerede.. crashed.gif

Jeg håper det står både BB og R i turbobenevnelsen din nå mr.Aune...!!! shiftyninja.gifslap.gif

Skal hente hjem rekorden fra svensken nå? Var det 1249 han hadde?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Aune's wisefab tråd... Er det mulig og la det jævla wisefab pratet i en annen tråd? Vil se updates om denne bilen jeg. Ikke lese om den jævla knela forstillinga kalt wisefab...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Aune's wisefab tråd... Er det mulig og la det jævla wisefab pratet i en annen tråd? Vil se updates om denne bilen jeg. Ikke lese om den jævla knela forstillinga kalt wisefab...

Slappav du da Mr.Grownup.... :mrgreen:

Fått satt sammen specliste da Jørgen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen Aune's wisefab tråd... Er det mulig og la det jævla wisefab pratet i en annen tråd? Vil se updates om denne bilen jeg. Ikke lese om den jævla knela forstillinga kalt wisefab...

Stakkars Jørgen.. :o#-o Dere legger jo litt opp til off topic selv da når dere fortsetter å sitere og kommenetere det, istedet for å ignorere det og heller fortsette med spørsmål ang det nye bygget hans! :D

Til og med jeg som er eieren av den bmwn med den hatefulle forstillinga satte ikke en gang i veien det.. :lol: Dette er uansett en bil bygget for å kjøre ren drifting med, og ikke hverken komfort eller utstilling :) Så får vi se, mulig vi blir haters etter å ha prøvd vi å :P

Tenk heller på at det fine motorbygget til Jørgen fremdeles lever og sitter i riktig bil, BMW! :D

Ferdig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...