Pedi Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 http://www.speedhunters.com/2012/07/gatebils-1000hp-bmw-e21-street-sweepe/Rått! Flott reportasje. Så der er jo helt fantastisk. Grattis!
Silverboy Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Gratulerer Tror de bomma litt på turbospec men Jaggu ikke dårlig jobba av to bosch pumper heller forøvrig
Jørgen-A Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Bomma litt der ja.hehe. Ja dobble 044 greier 1000whp med e85:) var ikke antydning til att den skulle leane ut på di dragene vi tok.
M3 Yngve Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Gøy med så fin rep da gitt Er ikke mye å sette fingeren på her nå Jørgen. Prikken over ien, hadde vært noen gromme Recaro seter. Passer ikke helt inn de "billige" Sparco i denne nå ( syns jeg da ) Så fortjener den stål bremse slanger, eller at de kobber røra får noe rundt seg ! Ser også litt "billig" ut når alt annet ser så jævla gjennomført ut At den i tillegg har blitt så fin å kjøre er jo helt topp. Har du kun den potta bak, siden du ikke går mellom støy krava ? Hva er planen med ny eksos?
Jørgen-A Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Takk for det yngve:) akurat di tingene er det jeg ikke er fornøyd med heller. Det kommer en vinter med mulighet for nye mods. Har bare den potta. Og den har jeg laget selv så den demper ikke så mye kan du si:) skal lage forgrening til dobbel 3 bak bakstillinga og kjøre en 3 demper på hver side bak. Blir 323i stuk.
M3 Yngve Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Tøft Er jo sånt småtteri som er gøy å gjøre til vinteren. Nå må du bare kjøre og kjøre. På ACR kan du få kjørt fra deg til lommeboka blir tom
Jørgen-A Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Se der ja. Jeg satser på og ikke krasje mere nå
635csi Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Synd med kjæsj`n, men det er godt å se at det ordner seg raskt. Bra vi sparer på ett og annet gammelt på delelagret her på Prærien også ser jeg
|Ole| Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Fant eit bilde eg synst var langt over igjennomsnittet stilig
Jørgen-A Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Rå den ja morten:-) den står på enda og. Er så greit att bilen er stille når jeg driver og flytter på den i verkstddet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå