Jørgen-A Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Neste nummer av performance bmw må dere kjøpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Neste nummer av performance bmw må dere kjøpe:) Faen og du blir kjendis nå da !! Så kult, har dem vøri oppi bygda oss deg eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Arild Dyrkorn var en runde her oppe å fotograferte litt ja. 2 biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Arild Dyrkorn var en runde her oppe å fotograferte litt ja. 2 biler Makan, det jappse suggen din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Noen må jo bygge på de tykke bilene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Neste nummer av performance bmw må dere kjøpe:) Jøss, imponerende! Dritbra! Å havne i Performance BMW er det som står høyest på score-lista mi iallefall. Kanskje det blir min tur når E21en min står klar engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Blir du klar med noe som helst da Pedi ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Han burde nu hva klar og kom nordover med bilen og bromme litt den 24. - 26. august på sommertreff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Blir du klar med noe som helst da Pedi ?? Tvilsomt. Men det er lov å leve i sin egen boble og drømme litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Blir du klar med noe som helst da Pedi ?? Tvilsomt. Men det er lov å leve i sin egen boble og drømme litt... Min boble er nok mye større en din. Tid og penger, gjør mye av den bobla u mulig. Men, ja, er liksom topp off the pops å komme i BMW perf mag. Så tance repp her om dagen, og perf mag snart. Blir "høy å mørk" han Jørgen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Hehe! Det er artig med repotasjer om bilen ja. Kommer i gatebil og iløpe av sommeren/høsten.mangler bare bilsport da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Du glemte "bilen min" på broom.no, den er jo skikkelig top-notch! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Drivere og tenker mye om dagen.. e så fornøyd med hvordan bilen har blitt. Er bare småtteri jeg kansje kommer til og gjøre i vinter. Men en ting jeg ikke er fornøyd med er hvor lite jeg får brukt den. Nermeste bane som egner seg til denne er våler og det er 40mil. Så det tar mye tid og penger å dra bort en hel helg Hver gang jeg skal kjøre. Tar på økonomien når jeg bare har vanlig mekaniker lønn og 3 barn og hus som tar sin del. Er trist og si det men jeg vurderer og legge den ut for salg iløpe av høsten. Vist det skjer blir det kansje laget en hygelig bruksbil bare til jeg føler att jeg får bedre råd. Ingen ting er bestemt og det kan hende jeg kommer på bedre tanker. Noen som har en formening om hva jeg evt kan få for denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Dette var leit og høre, men men.. Ting skjer og kone med barn kommer selvfølgelig framfor en bil Hva angår pris tror jeg 300+ er noe du burde kunne få, om ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå