Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Der er jeg enig med deg ODDIS. Se heller pengene som tapt og sett den lengst inn i garasjen. Vit at du har den der og kan ta den ut om du ønsker det. det gir en god følelse det. Den bilen er det bare du som kan og vet hvordan den er bygd. 250 er ikke allverden om noen år og du kommer til å angre masse på at du selger den. Alt av penger kommer aldri til å forsvinne og du vil alltids få noe igjen for den om du selger senere. Gleden av å ha bilen stående i 10 år er mer verdt enn en 1000 lapp i måneden om du bare skulle få 120 tilbake for den om 10 år. ;-)

Jeg må si at jeg gleder meg like mye hver gang jeg er ute å kjører med min E21 og nå kommer snart alpina`n også. Og så har jeg en til B6 på gang og en E28 B7 Turbo. Jeg skal glede meg med disse i mange år fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å selge, du får ikke igjen arbeids timene, men du har gjort alt selv, fått grei priser på ting, å da går du nok godt i +! :applause:

Det som er lurt, er å begynne å tenke ut nytt prosjekt og samle deler over tid. Da kan du kjøpe mye brukt og billig, man kjøper litt om gangen, og merker da ikke så mye til det på økonomien.

Så en dag står grom bilen klar, og du har laga deg en grom bil, som har god verdi. :D

Jeg taler av god erfaring, da E30 M3 min gjør jeg det med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som du sier yngve er det lurt og samle seg opp med godeler over tid. Eneste problemet med meg er att når jeg kommer på ett prosjekt jeg vil bygge kan jeg ikke vente på ting. Jeg må få det gjort fort som bare juling. Tror jeg må prøve og roe meg ned litt, tar på hjerte dette stresset jeg utsetter meg selv for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet alt om og ønske seg ting ferdig på alt for kort tid. :?

Syns det er lurt av deg å bruke den når du har tid å ikke minst råd.

Skru inn kr, som du setter av til noen turer på treff til neste år, er lurt.

Så det du nevner med å stress mekke alltid, er ikke noe gøy.

Denne bilen kommer til å holde seg godt i verdi, mange år.

Godt at jeg er blakk, og har en masse "dritt" jeg skal få sammen selv nå.

Ellers hadde jeg kommet plutselig til Surnadal :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen, få deg en M3Yngve :P en som kan gi deg en "lårhøne" hver gang du er "av stien", å få deg ned på bakken.

Tror Andres er dårlig påvirkning :lol: neida.

Behold bilen til den rette kjøperen kommer!! Knall cool bil du har bygget :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen:

Er vel ikkje ein kjeft av oss vanleg dødlige som har råd til dette gamet, no har ikkje eg ungar osv men det kjem vel det og. Eg skjønner godt att du vil selge til tider, det vil jo eg og no men det til forhold for anna banebil med eingang!

Økonomien min er rævva pga denne hobbyen/sporten men man leve berre ein gang og man må leve no når man kan, vi blir jo ikkje yngre vettu :P

Eg fekk meg dame her for eit halvt år sidan og eg var veldig kjapp med å fortelle att bil hobbyen min er hellig, eg skal på dei treffa eg har råd til der og da, ingen diskusjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...