Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Greide endelig og legge inn bilder her via epple brettet. Ble noe uklare da di er tatt med tlf. Men var ute og sklei en snartur i kveld. Gøy og kunne sette seg inn og kjøre en tur uten noen form for trøbbel:) denne bilen er jeg sp fornøyd med nå att den kommer ikke til og få store forandringer i vinter. Kommer til og bygge ny eksos, montere servo og kjøling på girkassa eneste. Så kommer jeg til og spare penger slik att jeg får bedre råd til dekk og flere treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker:-D må få dratt på treff hele gjengen igjen til nesteår :)

Så bra som denne har funka og så holdbart som d har vært frister det nesten med samme oppsett i m545turboen 8)

Vurdert og lakke det grå på b-stolpen svart foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må få til det ja:) har ikke tengt på det nei, jeg skal ha på teip bare for og se. Kansje det hadde hvert fint:) s54n virker og være skuddsikker enda ja. Det er egentlig ganske ssinnsykt med tanke på di tynne cyllforingene. Bmw tømmte tydeligvis godt jern inni formene sine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må få til det ja:) har ikke tengt på det nei, jeg skal ha på teip bare for og se. Kansje det hadde hvert fint:) s54n virker og være skuddsikker enda ja. Det er egentlig ganske ssinnsykt med tanke på di tynne cyllforingene. Bmw tømmte tydeligvis godt jern inni formene sine:)

Foringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må få til det ja:) har ikke tengt på det nei, jeg skal ha på teip bare for og se. Kansje det hadde hvert fint:) s54n virker og være skuddsikker enda ja. Det er egentlig ganske ssinnsykt med tanke på di tynne cyllforingene. Bmw tømmte tydeligvis godt jern inni formene sine:)

Foringer??

er jo cyll foringer i alle motorer. bare att alle ikke er løse:-) er org denne ja. så mener det er sykt att blokka hllder når der er 4mm mellom cyll:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må få til det ja:) har ikke tengt på det nei, jeg skal ha på teip bare for og se. Kansje det hadde hvert fint:) s54n virker og være skuddsikker enda ja. Det er egentlig ganske ssinnsykt med tanke på di tynne cyllforingene. Bmw tømmte tydeligvis godt jern inni formene sine:)

Foringer??

er jo cyll foringer i alle motorer. bare att alle ikke er løse:-) er org denne ja. så mener det er sykt att blokka hllder når der er 4mm mellom cyll:-)

Skjønner.. Tenkte du mente at du hadde pressa foringer i den.. Da hadde jeg gått glipp av det i såfall.. Hpf stage 4 har vel foringer, men ser jo ut til at det holder uten:) Skal på en annen side jævlig høyt trykk til før 4mm stål kolapser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo cyll foringer i alle motorer. bare att alle ikke er løse:-) er org denne ja. så mener det er sykt att blokka hllder når der er 4mm mellom cyll:-)

Skjønner.. Tenkte du mente at du hadde pressa foringer i den.. Da hadde jeg gått glipp av det i såfall.. Hpf stage 4 har vel foringer, men ser jo ut til at det holder uten:) Skal på en annen side jævlig høyt trykk til før 4mm stål kolapser:)

beklager litt OT her, men gjør regnestykket på cylinder trykket på en hart trimma turbo motor, så finner du kjapt ut at 4 mm har no voldsomt med trykk på seg, per cyl, er faktisk et ganske så skremmende regne stykke. om en gidder og ta seg tid med kalkulatoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var ute og sklei en snartur i kveld. Gøy og kunne sette seg inn og kjøre en tur uten noen form for trøbbel:) denne bilen er jeg sp fornøyd med nå att den kommer ikke til og få store forandringer i vinter. Kommer til og bygge ny eksos, montere servo og kjøling på girkassa eneste. Så kommer jeg til og spare penger slik att jeg får bedre råd til dekk og flere treff:)

Jeg synes dette høres ut som en kjempebra plan :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide endelig og legge inn bilder her via epple brettet.

Sorry OT, men hvordan fikk du til det???

Lastet ned en sånn tapatalk app :D

Knall repotasje i PBMW. Stå på videre, dette er lett et av norges tøffeste prosjekt 8)

Gleder meg til å se flere bilder.

Takk for det. Kommer vel i gatebilmag og snart :) kommer mere bilder av bilen når veret her blir litt bedre og jeg tar en kjøre tur med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...