Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Dæven fint det blir :)

Grovt rør fra turbo! Blir det samme dim hele veien?

Snart gang på bunnpanne bygging? Spent på og se løsningen din der :)

Takk for det=)

Vist du tenker på eksosen så blir det 5" downpipe og 4" resten.

Skal begynne med bunnpanne snart ja. Kommer bare til og rette opp sumpen og gjøre den litt større. så blir sila på oljepumpen retta opp.Skal du og kjøre rettstilt?

Kommer til og brøle godt denne med 4'' :D

Har tenkt på å rettstille og flytte den bak 35-40cm med tørrsump, men jeg får se hva det blir med tiden :wink:

Ble veldig fin den rørgata der :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Vektfordelinga blir jo en helt annen når man flytter den bak ja. så ikke dumt tror jeg. rettstilling gjør jeg bare for att det ser bedre ut :D Tørrsump er bra, men det blir så jeg kjører uten av økonomiske grunner. :) er ikke noe problemer med smøringa orginalt heller.

Begynte litt med grenrøret i dag. men måtte hjem og passe barna, så fortsetter imårra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Joda. Skjer ting tett og ofte. men jeg har vert litt sløv med kameraet i det siste. Har montert pedalboks og den ene stolen. Så har jeg sveisa grenrør.Har igjen wg utak bare. skal prøve og legge ut litt bilder igjen snart. Har ett bittelite håp om gatebil juli ja. men vi får se. mye uventet kan skje.. Kjenner jeg angrer på att jeg solgte e30n når jeg ser di fine tørre veiene som har kommet frem nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...