majuz Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 Må si du har gjort et nydelig stykke arbeid med denne bilen, fra topp til bunn! Tar jo mange timer og lese hele tråden, så det var en fin belønning å endelig komme til side 114. Ble bare sittende å glise av den filmen, makan til røykmaskin Lykke til videre, om det blir salg eller ikke Håper vel egentlig du beholder den, om økonomien tillater det. Pengene er jo alt brukt så
Jørgen-A Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 Tusen takk for det:) er meget fornøyd med den og det er trist og selge den. Men slik det er nå passer det best. Men vi får se. Kommer ikke noen med penger så står den trygt her og kommer da til og bli brukt neste sommer:)
Jørgen-A Skrevet November 3, 2012 Forfatter Skrevet November 3, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38144434
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Er den solgt...? Eller ble den beholdt??
Tor Albert Mtre Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Kjøpte du den? hadde forresten en på hospitering som du er onkel til Vatn, bilmekk:-) Edit: d ble litt feil når noen kommenterte før meg.. Sent from my E10i using Tapatalk 2
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 jeg har fått tilbake vettet:-) Tolker det som at den fortsatt er der den hører hjemme
Jørgen-A Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Ja. Den står her. Fikk flere tilbud men gjikk i meg selv litt og fant ut att jeg har brukt den for lite. Og den tar ikke noe penger slik den står nå. Og den er vert like mye om ett år. Så bilen blir og se på gatebil våler med meg selv bak rattet:)
Stale_H Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Mest fornuftige jeg har hørt i dag hvertfall
Joachim_M5 Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Good shit, i vel kjenne kossn motorn blei etter kamjustering på Våler t våren, så d passa bra!
Pedi Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Bra! Så får jeg kanskje både en kikk på bil og en prat med eier til neste år?
Lamek Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Jeg drømmer enda om rundene jeg fikk være med på oppe på Lånke:-D FYYYYYYYFAAAAN FOR EN LYD OG FOR EN FØLELSE PÅ 8000o/min i 4.gir !!!! Dra meg nå baklengs inni fuglekassa:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå