Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Poorno felger! Hvordan blir festet med 888 dekka, får du den til å sette seg litt med gateslicks?

Mvh

Vet ikke hvordan feste blir men iom att jeg har feste med 225 falken dekk i 4 gir med fult ladetrykk så lover det bra:)

Jaggu meg det beste jeg har hørt på lenge! Nu vart æ gla' :) Var redd alle hestene mine hadde blitt borte etter å ha byttet til skikkelige dekk.. Riktignok ett gir lavere, men skulle bare mangle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil kjøpe ett elektromotive tec gt? Kopiere anonse teksten hit.

Har nå fått ett tilbud jeg ikke kan si nei til så derfor selger jeg datasprutet som jeg har brukt i e21 i en sesong. Dette er komplett sprut med ledingsnett som er tilpasset s54. Men kan fint brukes på m50, s50. Alt du trenger følger med. Map sensor, bredbånds lambda, coiler, pluggledninger mm. Sprutet koster 16000kr nytt men da følger ikke lambda og pluggledninger med+ att ledinggnettet bare er en kveil med ledninger og mangler dyse kontakter mm. ledningnettet er laget slik att alle ledninger går i det orginale plastdekslet som er på dysekontaktene. og resten av ledninger er skjult under innsuget. så det blir en clean look.Selges komplett for 14000kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert mye frem og tilbake her nå.. :) fikk først ett meget godt tilbud fra ppf. Di har begynt og selge maxxecu. Fikk en god pris på sprut og mapping med vanos. Så da var det planen. MEN igår og i dag har jeg snakket med Geir Haugen på bjørnstad bil om ett helt nytt electromotive sprut som kommer på markede snart. Så til det artige! Electromotive og Bjørnstad Bil vil sponse meg med ett nytt sprut og mapping av dette. Sprutet heter electromotive tec-R og er som sagt helt nytt. Så før våren kommer skal dette vere oppe og gå i bilen min. Blir meget artig og teste noe helt nytt. Og så må jeg si att i alle år jeg jar drevet med dette har jeg alltid fått extremt go hjelp fra Geir på Bjørnstad. Så det føltes helt riktig og gå for dette iom att vi har samarbeidet godt så lenge. Så da ble det vist enda mere og gjøre fremover :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med spons i den prisligaen!! :)

Bruk pengene fra salget av gamlesprutet lurt nå ;)

Salg av gamleturbo + sprut = 8285R? 8) Med vanos aktivert må du jo kompensere med større turbo.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke si det da oddis!!! får jo lyst! men det siste denne bilen trenger er mere effekt:-) men igjen så blir det jo i mot min livsfilosofi og si att det kan bli nok hk..får se hva jeg gjør med tec gtn. er ett jævlig bra sprut det og så mulig jeg bare har det liggende. har jo flere biler som kan trenge det etterhvert.h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...