freddalur Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Syns felgene var rå på bilen jeg, men var kanskje litt for stort med 18" på E21.. Hadde de vært i 17 tror jeg det hadde vært PEISE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Passer ikke i det hele tatt, meeennn....tjaa. Litt rått allikevel. Bilen er jo rå og det er lite å sammenligne med. Jeg hadde også 17 på en E21 en gang. Litt stort, men så greit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Tror ikke det samme antall priser hadde blitt plukket om hjulsettet hadde vært de som er prøvemontert.. Sier ikke det fordi det må være bbs/asc/oz eller denslags, tror det kunne vært mye annet som også hadde blitt übergromt, men noe ble litt "feil".. Mulig bare størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Enig der ja. Men uansett hvor rå en bil er med fake hjul så er det mange her inne så ikke innrømmer det bare for att hjula er fake:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 De AC hjula her aldri kledd noe bil bedre en din ! Mye fake hjul som er kule, og kan fint brukes. Men du har en verdens kjendis vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Ja jeg anger på att jeg kvitta meg med di etter den kom i gatebil. Ble mint på hvordan den var da:) men jeg finner jo slike igjen om jeg vil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Det burde du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Flere som angrer på at AC hjula forsvant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Slik går de når man må selge fin hjula for og få rå til spinne dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 jeg har jo ACS på m3`n Jørgen, jeg er ganske sikker på at vi 2 kan bli enige om en bytte deal på arbeid mot felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Hva med BBS rz 469? et 23 16x8 all over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 Blir ikke andre felger enda. Har jo gotti som ikke har blitt brukt enda. Di er drit råe og det er ihvertfall ikke mange andre som har det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 gotti er dødsfett, hvordan fikk du 5 bolts på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Slik går de når man må selge fin hjula for og få rå til spinne dekk Hadde i vesst d tidligære så sku du fått 5-6 sett med bakdekk av dei nye i he liggende...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Ingen fare joachim, kan ta hånd om de dekkene dine:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå