Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vert borti noe annet en e30 men der få du jo endten lage en syk camber eller bygge ut hele skjermen for og få styring! valgte syk camber selv når jeg syns de utbygde skjermen ser helt forjævlig ut

Skrevet

Det er blitt spottet ny prototype fra våre venner i øst Europa, ut ifra bildene kommer det med parallell ackerman, 80grader sving (med kun små justeringer på karosseriet +/-),

Denne gangen har dem virkelig skodd et kitt for drifting! Noe for deg Jørgen?

Spotting bilde:

horse-car.jpg?m=1301361696

Skrevet

Takk for det. Har feira dagen med grenrør sveising i 800hk skyline. Og avslutta med og klippt plena:) nå blir fokusert litt på e21n så den blir 100% klar til neste helg:)

Skrevet
Det er blitt spottet ny prototype fra våre venner i øst Europa, ut ifra bildene kommer det med parallell ackerman, 80grader sving (med kun små justeringer på karosseriet +/-),

Denne gangen har dem virkelig skodd et kitt for drifting! Noe for deg Jørgen?

Spotting bilde:

[ Bilde ]

Apropo..

Eventuelt, se for deg du kommer slik på langstrekka på rudskogen men med noen fine kontraer:

Gratulerer med overstått! :)

Skrevet

Se her ja, ferske spion test videoer fra øst Europa tatt med Nokia 3310?

Tydelig dem fortsatt sliter med tie-tid overlock, spennende å se dette på Jørgen sin :wink:

Gleder meg til å se bilen på E30Meet :applause:

Skrevet

takk:-) e21 fikk seg ett morgen bad i dag. nå skal jeg en tur på karoseri verksted for og rette opp en liten skade på høyre framskjerm. dette er vel første bilde pp bimmers av e21 i 2013 stuk. ikke noe mere strekk dekk på meg!:-)dyzazyny.jpg

8 og 10-17 gotti med 205-40-17 og 255-40-17 toyo r888:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...