Jørgen-A Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Skrevet Juni 27, 2013 Vegynte og rett på den i kveld. Og kom langt med det allerede. Så det blir vrl bil igjen:)
propan Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Trenger du panser? har ett helt nytt i eske liggende evt. Ikke orginslt,men jeg kjøpte to stk den gangen,kjøpte opp ett lager-og det andre brukte jeg på den blå jeg hadde,og det passet veldig fint.
Jørgen-A Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Skrevet Juni 29, 2013 Jeg har egentlig skaffet ett. Men har ikke sett det enda. Men er det ikke bra kontakter jeg deg. Takk for tilbudet:)
Bassedrammen Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Kjører med 235/45-17 i e28n og har perfekt feste til drifting.. Du som har så effekt sterk bil burde jo kunne kjørt med det samme om ikke større? Har vel litt med understell og gjøre og men?
Jørgen-A Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 det funker for meg og det men bedre med noe smalere. har effekt i massevis men den når motoren er så langt bak blir feste noe helt annet. er helt sykt med grep egentlig. så er den litt kort. så e28n din er sikkert mye bedre og drifte med enn min:-)
Jørgen-A Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 Bilder kommer . Sjekk her viewtopic.php?f=14&t=264237
Jørgen-A Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Skrevet Juli 5, 2013 bygge suget er stort:-) og motor er det som er mesr artif og bygge så derfor. vi får se om noen vil ha den. her kommer litt bilder av rettinga. den er nesten ferdig retta nå. litt små banking bare. men må få nye skjermer først for og tilpasse det siste. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå