Jørgen-A Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 Det har jeg absolutt. Og jeg vil egentlig bygge det og. Men den er rett og slett for stor i den lille bilen. Har og tengt på div v8. S65 evt s62. Men og bygge en slik blir extremt dyrt. For det effekt utaket jeg vil ha må det syllforinger til og alt smidd. Så føler jeg att det blir litt vell upløyd mark. Så det blir nokk en s54 igjen. Men det blir bygd en god del anderledes enn før. Kansje jeg skal lage en ny tråd? Hva tror dere?
joachim sørlie Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Lag en egen motor tråd som kun omhandler motor og ting rundt den
|Ole| Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Det har jeg absolutt. Og jeg vil egentlig bygge det og. Men den er rett og slett for stor i den lille bilen. Har og tengt på div v8. S65 evt s62. Men og bygge en slik blir extremt dyrt. For det effekt utaket jeg vil ha må det syllforinger til og alt smidd. Så føler jeg att det blir litt vell upløyd mark. Så det blir nokk en s54 igjen. Men det blir bygd en god del anderledes enn før. Kansje jeg skal lage en ny tråd? Hva tror dere? Korleis bygge annerledes? Meir komp for.eks?
Kristov Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Det satses sikkert på bedre kjørbarhet i den neste motoren tenker jeg.
Kristian Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Du kan bygge en s38 turbo til meg jørgen... Bare si ifra så kommer jeg utover med bilen
helland Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Du kan bygge en s38 turbo til meg jørgen... Bare si ifra så kommer jeg utover med bilen
M3 Yngve Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Bør ikke lage ny tråd, denne folk titter i Fortell hva du tenker nytt da ?
ealoken Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Usa v8????!!!! Jeg er jo gal men ikke sinnsyk. Phuuuu. Da kan jeg sove godt
DTalstad98 Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Usa v8????!!!! Jeg er jo gal men ikke sinnsyk. :-&
Markus bimmer Skrevet Juli 7, 2013 Skrevet Juli 7, 2013 Bra Jørgen at du har vett til og bygge en ny S54 blir helt feil med noe Am car shit i E21 så detta liker vi meget godt tommel opp for dine nye planer !
Jørgen-A Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 I kveld ble motoren min hentet så da er jeg klar for nye eventyr:)
helland Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 I kveld ble motoren min hentet så da er jeg klar for nye eventyr:) Å hvor er den på tur ?
Jørgen-A Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Skrevet Juli 9, 2013 Til hamar område tror jeg. Skal i en e30 med min favoritt styring faktisk....
Raptor91 Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Burde jeg lære meg å lese eller har du bestemt deg for hvilken bil du skal bygge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå