Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og anders skal bytte inn div deler så det har blitt mye frem og tilbake med frakt, så best og hente så alt blir riktig. desuten er det gøy og se hvordan di har det og.=)

Skrevet

Må hælse da! :P

Va der å henta deler t s50'n for noen år sia, va en fin tur d. Jævlig trivelige kara. :)

Kan ikkje du ta å ringe me når dåkkår ska dit da Jørgen? Kunne muligens fått tatt med diverse speedparts t me i samme farta.. :)

Skrevet

Hyggelige folk og ikke minst flinke. Ganske enkle lokaler, men gjør jaggu alt ut av det de har. :-) Tror dette blir fint jeg... Så du gikk for presicion du og ja denne gangen :-)

Skal over der å mappe jeg og så fort jeg får gleden sammen igjen:-)

Skrevet

Efff... Jeg er iallefall spennt på tall NÅR de kommer :D En ting som er sikkert og hvist er at neste prosjekt blir å bygge på S54! M50 på sterioder :D

Skrevet
Må bli liv i en surnadals-hai snart!!

Har en orginal hai e om d funka :D men d e autolat da...driv å sjika ette manuellkasse å muligens stær stæmpel :D

Skrevet

Da har jeg hentet cp stemplene, arp l19 bolter, boch 1700 høyoms dyser, og en nydelig precision 7675billet turbo :)

Og rett etter helgen skal rådene komme og. Det ble smidde pauter råder denne gang. Vanskelig og finne kina råder til denne motoren enda. Men kjennes veldig fint og slippe og bruke kina råder og da selv om disse kostet nesten det dobelte. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...