Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Vet du om steder som kjeramikkcoater?

Har lett litt rundt selv jeg.. finner ingen. Pulverlakkeringsbedrift man må lete etter da antakelig?

Jetspark blir vel stas, den leketøys CVn din tilsier jo ikke noe annet... syns jetspark passer deg fint... hjelm har du jo og. Bare en branndress og en eject button så er du helgardert. :mrgreen:

http://images.bimmers.no/files/gz5n5psgi1hnr7x8naja.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir morro og se hvordan denne motorn fungerer med billet76 turbon. kom litt seint på s50b30n min, men leverte til gangs en kurve som var rett opp og helt flat til 8700 slik at den har et enormt register :D skal følge dette bygget :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir morro og se hvordan denne motorn fungerer med billet76 turbon. kom litt seint på s50b30n min, men leverte til gangs en kurve som var rett opp og helt flat til 8700 slik at den har et enormt register :D skal følge dette bygget :applause:

Ja det blir artig og se. jeg beveger meg litt på uprøvd grunn når jeg bygger s54 så vi får se. Hpf i usa kjører 7175 billet på sine stage4 kit og di har fin kurve ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir morro og se hvordan denne motorn fungerer med billet76 turbon. kom litt seint på s50b30n min, men leverte til gangs en kurve som var rett opp og helt flat til 8700 slik at den har et enormt register :D skal følge dette bygget :applause:

Drar du S50 til 8700 rpm ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir morro og se hvordan denne motorn fungerer med billet76 turbon. kom litt seint på s50b30n min, men leverte til gangs en kurve som var rett opp og helt flat til 8700 slik at den har et enormt register :D skal følge dette bygget :applause:

Drar du S50 til 8700 rpm ??

beklager skrive feil 8100 fordi at vidar ikke er spesielt glad i og over 8000 i benken. Ps yngve, du var grådig på og få låne brannslukkern din oppe på mo.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...