Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjer da ting her frans :D

Pungta ferdig grenrøret i går kveld. Skal sanblåses og tigges nå. må og lage wg utak. det ble trangt!

Innsug neste :evillol::clap:

sfd8z4ks8il09jn7qmon.jpg

oa50nh5056blafhzpijg.jpg

8r2ikho5eq3hqsmt78aa.jpg

pn3txxdziyjql0cfakzh.jpg

stygg den praima røra men man taver vad man haver. skal få seg coating til slutt.

d4rw5za737t32i7ztuny.jpg

Skrevet

Vet du om steder som kjeramikkcoater?

Har lett litt rundt selv jeg.. finner ingen. Pulverlakkeringsbedrift man må lete etter da antakelig?

Jetspark blir vel stas, den leketøys CVn din tilsier jo ikke noe annet... syns jetspark passer deg fint... hjelm har du jo og. Bare en branndress og en eject button så er du helgardert. :mrgreen:

http://images.bimmers.no/files/gz5n5psgi1hnr7x8naja.jpg

Skrevet

Det vet jeg... men de er et stykke unna, og jeg må sende. Sende betyr risiko, spesielt etter coating, da alt er skjørt og posten er idioter.

Skrevet

hahaha oddis :lol: ! jeg og en kompis holder på med en damp drevet rakketspark som kansje vil få fart på seg i vinter en gang. det blir sikkert farlig. ang coating og pulverlakk så har jeg en nabo som driver med det.

sjekk ut www.246.no

Skrevet

Blir morro og se hvordan denne motorn fungerer med billet76 turbon. kom litt seint på s50b30n min, men leverte til gangs en kurve som var rett opp og helt flat til 8700 slik at den har et enormt register :D skal følge dette bygget :applause:

Skrevet
Blir morro og se hvordan denne motorn fungerer med billet76 turbon. kom litt seint på s50b30n min, men leverte til gangs en kurve som var rett opp og helt flat til 8700 slik at den har et enormt register :D skal følge dette bygget :applause:

Ja det blir artig og se. jeg beveger meg litt på uprøvd grunn når jeg bygger s54 så vi får se. Hpf i usa kjører 7175 billet på sine stage4 kit og di har fin kurve ihvertfall.

Skrevet

Drar du S50 til 8700 rpm ??

Skrevet

Drar du S50 til 8700 rpm ??

beklager skrive feil 8100 fordi at vidar ikke er spesielt glad i og over 8000 i benken. Ps yngve, du var grådig på og få låne brannslukkern din oppe på mo.
Skrevet

Hm, hadde vel bruk for den selv kansje? Har altid en brannslukker i nærheten. Noe alle burde ha.

Er påbutt på GT løpa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...