E30_Dale Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Flinke å sveise aluminium dere gutta! Kunne jo vært hyllepynt det innsuget;-)
Jørgen-A Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Da har jeg gjort litt igjen. sveisa ferdig innsuget og intercooleren med intigrert ppf dump. Har kjøpt ett hyd brekk i dag som jeg lagde brakket til, lagde samtidig girstangfeste. Sveiset og fast fester til bensintanken og. Noen bilder. Her blir fuelcellen. skal lage noen fester til pumpene, y-krysset og handle noen an koblinger nå. Forb.... mye asfalt matte i e21.. drittjobb. Her plaserte jeg driftekjeppen Så ett lite helhetsbilde av motorommet til slutt.
E30_Dale Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Ser jo ut til å bli greit å skru på, med tanke på plass i motorrommet.
SpiderPig Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Rått prosjekt Tror den s54`n kommer til å bli sinnsykt sinna!
hanskr Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Ser meget pent ut de er men ein ting; Kva er fordelen med integrert dump i insuge ?
Joachim_M5 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Kurant å sveise den fast der. Om den står i trykkrøret eller rett i plenumet spiller strengt tatt ingen rolle.
hanskr Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Kurant å sveise den fast der. Om den står i trykkrøret eller rett i plenumet spiller strengt tatt ingen rolle. Takk:) har ikkej sett den løsninga der før.
Jørgen-A Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 som joachim sier ja så spiller det ingen rolle. syns det ble penest der bare=)
Larsegutt Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Den kommer til å bli så grisete denne bilen jeg kommer sikkert til å hyl grine når jeg ser den ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå