Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg må være en del hjemme da jeg har dame som jobber en del kveldskift, så har jeg 2 barn som må passes. verkstedet ligger 1 km unna hjemmet så jeg kan ikke holde på når hun er på jobb..Så da går det ikke så fort som jeg vil, men slik er det :)

Har ikke bilder av bakstillings modsa enda men skal ta bilder når den plukkes ned igjen og skal shines. tror det er likt 02 ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har blitt lite oppdateringer her en stund ja. Men holder på som bare det. :)

Har annsat en meget snill og behjelpelig lokal sparkler/pusser oppretter som hjelper meg før bilen skal lakkes. Så FORFERDELIG mye jobb og få den bra nok før lakk.Men vi nermer oss sakte men sikkert. Mulig det blir lakk iløpe av neste uke vist vi rekker det og vist lakereren har tid.Så har jeg bygd om forstilingen ganske radikalt, slik att bærearmene står i vater når bilen står i kjørehøyde(dritlav) har brukt mye e34 deler og div custom.Kommer bilder av herligheten etter den er lakkert.Før det blir det sansynligvis ganske stille :D

Takker for alle fine komentarer :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D Snart ferdig pusset og sparklet nå. Bygget ferdig forstillingen i går og. Den kommmer jeg ikke til og legge ut bilder av før jeg har prøvd og kjørt med bilen, Vil ikke att noen skal bygge lik i tillfelle den ikke funker :)

Bakstillingen er bare en orginal e28 535 bakstilling som er korta inn noen cm ved traversfestene. den har altså orginal e28 sporvidde, så bredding av bilen er nødvendig skal det funke.Det er også gjort andre modifikasjoner for att bærearmene forran og bak skal stå vannrett når bilen er i kjørehøyde. dvs dritlav :)

Bjørnar: Vist du vil ha tannstanga fram kan du brøve og montere komlplett e30 forstilling. Jeg har tittet på den muligheten og det lar seg gjøre, man må "bare" lage nye feter i rammevangene til traversen og bærearmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...