Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Da vil jeg også være med! :)

Mange som tror at e30 har så dårlig veigrep også, men ALLE som har sitti på med min har nesten fått sjokk, for den skyter fart noe jævlig! :) Og Jørgen sin med 5-serie bakstilling og motoren så langt bak i bilen kommer nok også til å funke bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg også være med! :)

Mange som tror at e30 har så dårlig veigrep også, men ALLE som har sitti på med min har nesten fått sjokk, for den skyter fart noe jævlig! :) Og Jørgen sin med 5-serie bakstilling og motoren så langt bak i bilen kommer nok også til å funke bra. :)

kan skrive under på den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg var egentlig litt misfornøyd med at det var for bra grep på den e30´n til tider. Ville ha mere hjulspinn :wink:

Sant det, "sleit" nesten litt på våler me 18 tomms hjula på bak. Ville bare skyte fart. Satser på at det blir bedre med V12'ern hvis vi får passert 700hk og 1000nm. Da er det bare å pelle inn neste gir ut av svingen... :)

Sant som ealoken sier, skal det spinne hemningsløst i alle gir så må du over 700hk ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var godt grep i e30n jeg hadde før og vist man ville dra på. Blir spent og se hvordan denne blir ja, men i teorien skal den få bedre grep en e30n. Bedre vektfordeling og rettere hjulvinkler bak. Men med 900+hk så kan den sikkert spinne på alle gir om man terger den litt :)

Ett drag må vi få til. E30n din joachim kommer til og bli spinnevennlig med monster momentet som blir i v12ern :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...