fizn Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Se der du, gleder meg til å se ferdige resultatet
bjornar-a Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 stilig ! blir veldig fin bil dette bare det morsomste igjen nå. masse bilder er tingen !
Jørgen-A Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Greder meg til å se det ferdige resultatet! blir en heftig bil! gleder meg jeg nå ja!
freddalur Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Må gå an å få laget noen svartspor med denne i sommer også, hehe
Jørgen-A Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Må gå an å få laget noen svartspor med denne i sommer også, hehe det vil jeg tro
freddalur Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Må få t en kveld til sommeren med litt skli'ing, ingen problem når en har god bruksbil:P
_anders Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Tr.hjems området har vel mange fine strekker og sikkert??
freddalur Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Tr.hjems området har vel mange fine strekker og sikkert?? Skal ikke nekte på det, er også noen fine 4girs svinger etterfulgt av et par
Jørgen-A Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 vi får ha ett mini treff med turbo biler til våren=)
Pedi Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Gleder meg virkelig til å se lakk på denne. Er helt rått å se en bil på lakk som har denne høyden, uten motor og andre tunge ting montert. Min bil er jo høy som et fjell ennå, og jeg har jo begynt å montere inn ting og tang... Og det er jo deprimerende...
m20b25turbo Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Tr.hjems området har vel mange fine strekker og sikkert?? Skal ikke nekte på det, er også noen fine 4girs svinger etterfulgt av et par Myye svart spor på klett værtfall:D hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå