Jørgen-A Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Den skulle egentlig bli titan grå men ombestemte meg i sisteliten. Ikke for og være kjip men vil holde det hemelig=) Og felger og litt annet stasj blir montert i morgen.
jsf Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Feit som fan Gleder meg til å se den ferdig montert. Stå på videre
Jås Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Den skulle egentlig bli titan grå men ombestemte meg i sisteliten. Ikke for og være kjip men vil holde det hemelig=)Og felger og litt annet stasj blir montert i morgen. Helt greit..syntes bare fargen var litt lik min.. Håper en får sett denne live i sommer ja!!
M3 Yngve Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Over råd bil og modds Men så lite spennede farge da
Kristian Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Over råd bil og modds Men så lite spennede farge da ikke alle som kan ha knæsj grønn veit du yngve;)
Jørgen-A Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Takk for komentarene. Jeg er meget fornøyd med fargen, men den kommer ikke til sin rett på bilder. Og jeg syns ikke det passer med skrikende farge på en gammel stuk bil
Stale_H Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Enig i den ja! Får vel fort noen telefoner etter en tur i en sånn racerbil på riksveien hvis det er slik i øvre surndal som utpå her! Dermed litt mer diskre i ei litt mer "vanlig" farge!
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Dette ser jo meget bra, slik som alt dere gjør .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå