Jørgen Lie Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Gleder meg til og se internasjonal omtale når denne bilen er ferdig
M3 Yngve Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Var mest metalic og en farge som maaange har nesten lik. Mye gromme farger som hører med til de gamle bilene, denne fargen er 2000 tals liksom.
Jørgen-A Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Tror ikke det er så mange som har lik skjønner du. Og uansett samme det. Det er min bil og jeg er mer en fornøyd
Pedi Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Var mest metalic og en farge som maaange har nesten lik. Mye gromme farger som hører med til de gamle bilene, denne fargen er 2000 tals liksom. Litt enig i dette faktisk, men kun fordi at grå ikke er min greie... MEN.... Og uansett samme det. Det er min bil og jeg er mer en fornøyd Dette er det viktigste. DU gjør som DU selv vil, det er det som betyr noe. At grå ikke er min greie, betyr ingenting. Bilen er dritgrom, og fargen spiller ingen rolle. Lykke til videre, gleder meg til å se denne med feit motor og fete felger... Breddinga bak er jo helt sjefs...
Jørgen-A Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Takker og bukker for det Bra baken er delt slik som smaken
Pedi Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Takker og bukker for det Bra baken er delt slik som smaken Ikke meninga å rakke ned, jeg snakket bare ut fra min egen synsvinkel. Bilen er grom som bare det... No doubt!
M|Fjeld Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Dette ble overgromt!! Gleder meg virkelig til da den blir ferdig!
M3 Yngve Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Vi gleder oss alle til å se bilen ferdig. Driter i fargen bare bilen blir "miss brukt"
Jørgen-A Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Den skal vel bli brukt skal dere se
joachim sørlie Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 digga fargen jeg, tror den kommer til og bli bra når du får montert resten! veldig spent når du får tatt noen bedre bilder
///Mr.X Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Den skal vel bli brukt skal dere se ..Det vet vi alle den vil
Jørgen-A Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Nå har jeg fått den hjem og montert hjula. Den er rå!
Haakjin Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Fytti katta! En ting å si , tidenes råeste! Litt uflaks at du er fra Surnadal da Er ikke bare udugelige Volvo fans oppi der da heldigvis ! Perfekt fargevalg! Mvh Håkon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå